18 Sept 2014

Hye Hye Bye Bye pada seluar size 31 dan baju bersaiz L & M,Penangan Set Penyusuan 3M Shaklee

Salam,

Hari ini ida nak kongsikan lagi testimoni dari ibu menyusu yang berjaya turunkan berat badan mereka walaupun mereka menyusukan bayi mereka dengan susu badan sepenuhnya.Siapa kata ibu yang menyusu kan bayi mereka tak boleh kuruskan.

Seperti yang sedia maklum bahawa bagi ibu menyusu kebiasaanya akan disarankan untuk mengambil Set Penyusuan 3M Shaklee yang mana ia terdiri daripada ESP,B Complex,Vitalea,Vitamin C,Ostematrix dan Alfalfa.Disamping itu mereka turut akan disarankan mengambil Lecithin ataupun Omega Guard bagi melancarkan lagi proses untuk menurunkan serta mengawal berat badan ye.

Kali ni adalah testimoni dari Puan Fakhriah yang mana belia amalkan Set Penyusuan 3M Shaklee dan di tambah dengan Lecithin,Omega Guard dan Cinch Shake Shaklee.

Jom kita ikuti kisah beliau ye:-


Kata Puan Fakhriah sebelum ni badan beliau memang naik sebab tak kosisiten ambil Set Penyusuan 3M tetapi selepas konsisten ambil ditambah dengan pengambilan Lecithin dan Omega Guard beliau mula rasa loose inch.Itu yang jika dahulu pakai seluar saiz 31 straight cut dan baju bersaiz L @ M tetapi sekarang pakai seluar saiz 29 slim fit dan baju bersaiz S.

Wow beliau hanya konsisten selama 2 bulan sahaja disamping kawal makan dan minum air paling minimum 2 liter sehari.

Itu kisah Puan Fakhriah yang teruja selepas mendapat kesan positif selepas mengambil Set Penyusuan 3MLecithinOmega Guard dan Cinch Shake Shaklee.

Bagaimana dengan anda pula????.JIka berminat untuk dapatkan set seperti yang diambil oleh Puan Fakhriah boleh hubungi ida ye.

Sementara itujemput klik link kat bawah ni ye untuk membaca kisah-kisah menarik mereka yang berjaya menurunkan berat badan selepas mengambil Set Kurus Shaklee.




Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment