Showing posts with label Kulit Kusam. Show all posts
Showing posts with label Kulit Kusam. Show all posts

7 Apr 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee : Kesan yang diperoleh selepas ambil Set Kecantikan Shaklee iaitu senang bangun bagi,kulit tak kusam lagi dan jerawat susah nak hinggap

Salam Hari Isnin semua,

Apa macam mood hari ni mood happy ke mood malas-malas ke atau gembira di hari Isnin ni.Pasti ramai yag mood malas bekerja kan.Satu perasaan yag pernah ida rasai dulu.Bila hari Isnin menjelma mood mula malas nak bekerja tapi sekarang hari-hari mood gembira sebab ida dah jadi WAHM (Work At Home Mother) sekarang ni.

Yeehoooo satu perasaan yang sukar digambarkan.Ok lah kita tak mahu lah cerita pasal mood hari ni kan ida nak kasi ceria sikit hari Isnin anda semua yang nampak suram tu ye

Ida nak bagi semua tengok Testimoni dari Maisarah ni selepas menggunakan Set Kecantikan Shaklee
Testimoni ini ida ambil dari SINI

Jom kita layan dulu testimoni ini ye:-

Assalamualaikum kak hanny ;)first mai nk ucapkan byk2 terima kasih kat akak sebab kenalkan shaklee dan tak jemu-jemu nk guide mai take supplement dalam kehidupan seharian mai.dulu kan betol-betol mai cakap memang mai tak peduli langsung pasal supplement ke hape kan.tapi bile tengok muka macam eiuwww teruk sangat sampaikan keyakinan diri tue low sangat2,nak jumpa orang malu.nak buat tue tak kena nak buat nie tak kena.betol macam akak cakap selagi tak teruk selagi tue kita tak ambik berat pasal hal penjagaan diri sendiri.mai sertakan sekali gambar mai sebelom take supplement.Gelap,kusam,jerawat stok macam cendawan tumbuh lepas hujan dengan parutnya lagi.tak tahu mai nk explain macam mane sebab teruk sangat sampaikan kena tempek bedak tebal2 tak nak bagi nampak sangat.Tapi sekarang tak lagi dah ;) 26 March nie genaplah setahun mai consume dengan set skin care yang akak suggestkan tue.memang betol2 puas hati berbaloi-baloi dan mai tak pernah rasa rugi sebab 1 set boleh consume sampai 4 bulan. banyak mai dapat kebaikan dari set skin care nie. Alhamdulillah sangat-sangat banyak antaranya senang nak bangkit pagi,dulu bukan main susah la nak bangkit pagi.sekarang sebelom alarm bunyik mai dah terpacak bangun ngeh3.kulit dah tak kusam lagi,jerawat pon dah segan nak naik.cume time zon merah tue tak dapat nak dielakkan lah itu pon nak seketul,surutnya cepat je.parut jerawat pon dah mula hilang siket-siket hasil consume dgn ESP. badan pon tak cepat lesu letih.kadang-kadang malam pon mai still cergas lagi.dah tak lembik macam dulu lagi,dulu asal balik kerja je dah melempek atas katil hehe.second tue gambar without makeup.suke sangat kulit mai dah tak macam dulu happy tq kak ;) owh lupa pulak mai jugak consume dgn set slimming.hasilnya alhamdulillah syukur even makan masa untuk turunkan berat badan.akhirnya mai berjaya jugak masalah penghadaman pon dah semakin baik termasuklah sesi pembuangan.dulu cukup susah taw.macam akak selalu pesan dekat mai,jangan lupa ambik air kosong 2-3 liter.penting tue.mai tak pernah lupa pesan akak dan hasilnya sangat-sangat buat mai gembira.tq kak ;) sayang akak ketat2 ;) ;) mai akan tetap consume dgn shaklee sebab bukan untuk masa sekarang je mai nak sehat,kalo bole sampai ke akhirnya.insha Allah amin ;)

Alhamdulillah ini sebenarnya yang ida harapkan setiap kali customer ida ambil sesuatu supplemen.Supaya mereka dapat apa yang mereka impikan.Yang penting kena KONSISTEN,MINUM AIR PUTIH 2@3 LITER SEHARI serta IKUT JADUAL YANG DIBERIKAN.



Anda ada masalah seperti Maisarah ini,Ingin kan penyelesaian apa kata mencua Set Kecantikan Shaklee ni


Ingin baca lain-lain testimoni Set Kecantikan Shaklee klik link kat bawah ni ye:-



Ingin dapatkan Set Kecantikan Shaklee ni , hubungi ida ye :-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai , Puncak Jalil  , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

24 Jul 2013

Testimoni Set Kecantikan Shaklee : 8 bulan dengan Shaklee ,muka berjerawat,parut hitam dan kulit kusam kini beransur hilang

Salam,

Sebab GLA Complex masih lagi dalam tempoh PROMO ni
Jadi ida bagi tayang lah ye Testimoni customer yang menggunakan GLA Complex bersama rangkaian produk Shaklee yang lain ye
Ini testimoni dari Murni Liana ye
Mari kita layan testimoni beliau ye:-





Kalau sebelum menggunakan Shaklee beliau mengalami masalah muka berjerawat,parut hitam dan kulit kusam



Antara rangkaian Produk Shaklee yang beliau gunakan ialah:-


  • ESP @ Energising Soy Protien
  • Vitamin E
  • B Complex
  • Vitamin C
  • Alfalfa
  • GLA Complex

BAGAIMANA SETIAP PRODUK INI MENGATASI MASALAH MURNI LIANA ye:-

B-complex

  • Mengandungi 8 kumpulan vitamin B yang melengkapi antara satu sama lain.
  •  Ianya membantu untuk mengekalkan tona kulit yang sihat.
  •  Umum mengetahui yang B-complex sangat berguna untuk mengawal stress dan membuatkan kita jadi gembira serta tenang. 
  • Jangan lupa yang stress adalah punca kepada masalah serius kulit berjerawat.

Chewable Vitamin C Plus







  • Menyokong sistem pertahanan antioksida semulajadi dalam tubuh
  • Membantu memelihara sel badan
  • Membantu menjaga kesihatan tulang,gigi,gusi,mata,otot dan salur darah
  • Untuk menjamin kesihatan kulit agar kelihatan cantik
  • Sebagai anti penuaan untuk awet muda
  • Untuk meransnag  dalam badanpenghasilan oksigen
  • Memperbaik insomnia
  • Mengekalkan kolesterol sihat


  • Vitamin E

    •  Merupakan antioksidan yang powerful dan tidak dapat dihasilkan oleh badan. 
    • Bertindak meneutralkan radikal bebas serta mencegah proses penuaan daripada berlaku. 
    • Kajian menunjukkan pengambilan vitamin E untuk jangka panjang akan dapat mengurangkan sunburn akibat dedahan kepada sinaran UVB. 
    • Jangan salah sangka yang anda akan selamat daripada dibakar matahari dengan mengambil vitamin E atau lotion mengandungi Vitamin E. 
    • Cuma ianya akan membantu untuk mendapatkan kulit yang sihat jika mengambil vitamin antioksidan secukupnya
     GLA Complex

    • Kebanyakkan GLA (gamma-linolenic acid) tersedia di pasaran dihasilkan dari Evening Primrose Oil(EPO),manakal GLA COMPLEX SHAKLEE diekstrak dari borage yang mengandungi lebih dari dua kali ganda GLA dalam EPO
    • Borage juga adalah 3 kali lebih dari segi bioavailabiliti dan 3 kali lebih berkesan dari EPO
    • Shaklee mengekstrak GLA dari borage yang ditanam secara organik dikawasan Saskatchewan
    • Setiap kapsul mengandungi 300mg GLA yang mana ianya adalh sumber terbaik Omega -6 .
    • Ianya digabungkan dengan minyak Sunflowr dan vitamin E untuk menungkatkan keberkesanan dan kestabilannya.
    • Kesegaran dan keberkesanannya terpelihara oleh ShakleeGuard,anti oksidan semulajadi yang dipatenkan
    • Bioavailabilitinya dibuktikan secara klinikal dimana ia mampu menyerap dan mengadun kedalam sel dant tisu.
    Alfalfa

    •  Kaya dengan vitamin dan mineral                                                                                                   Alfalfa Shaklee Mengandungi vitamin B, C, E dan K dalam jumlah yang seimbang.    Mengandungi mineral Kalsium, Magnesium, Kalium, Fosforus dan Zat Besi. Alfalfa    Shaklee turut mengandungi, Flourida, Protein, Mineral Surih, Serat, Asid Lemak    dan Antioksidan.
    •  Alfalfa bermanfaat dalam penyerapan protien, dan karbohidrat.
    • Alfalfa juga bertindak sebagai pembersih darah
    ESP 
    • diperbuat daripada non-GMO (genetically modified organism) soya yang lengkap dengan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan.
    •  Sel kita diperbuat daripada protein dan ESP membantu untuk menghasilkan sel yang sihat, menggantikan sel kulit yang sudah mati serta membaiki struktur kulit semula

    Berminat untuk dapatkan setiap rangkaian produk yang digunakan Murni Liana ni
    TIPS EKSLUSIF dan JADUAL PEMAKANAN EKSLUSIF akan ida berikan
    Meh dapatkan BEST PRICE dari ida ye
    Cepat-cepat sebelum terlambat ye

    Ida Umielman
    Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

    ***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

    19 Jun 2013

    TESTIMONI: Kulit yang dulunya KUSAM dan PUCAT kini TIADA LAGI,Penangan menggunakan VIT C, VIT E dan ESP SHAKLEE


     Salam,

    Ehm apa perasaan korang bila tengok wajah korang KUSAM dan PUCAT je
    Mesti hilang keyakinan dirikan
    Terutama bagi orang perempuan lah kan
    Lepas tu mesti kene TEPEK kat nuka tu bedak dan lipstik untuk menutup KEKUSAMAN dan KEPUCATAN kulit wajah kite kan
    Begitu juga masalah yang dialami oleh PUAN FIZA ni
    Sebelum kenal SHAKLEE
    Kulit wajah beliau KUSAM dan PUCAT ,ini membuatkan beliau HILANG KEYAKINAN DIRI
    TETAPI setelah berjumpa dengan produk SHAKLEE terus KULIT WAJAH yang dulu KUSAM dan PUCAT teru hilang
    Cuma tinggal PARUT JERAWAT yang sedikit LIAT untuk HILANG
    Lepas tu x payah dah pakai LIPSTIK dan BEDAK
    KULIT dah nampak NATURAL BEAUTY gi tu
    Ish tak percaya lah
    EHMMMM tak percaya ye
    Ha meh tengok PENGAKUAN PUAN FIZA SENDIRI ye




    Beliau hanya ambil VITAMIN C , VITAMIN E dan ESP SHAKLEE sahaja




    Nak tengok tak perubahan kulit beliau tu
    Ini dia
    Jeng Jeng Jeng



    Ha nampakkan perubahan kulit wajah PUAN FIZA ni
    Nampak muda sikit dari gambar sebelum tu kan

    Mari sesiapa yang nak MENCANTIKKAN kembali kulit wajah tu
    Cuba apa yang digunakan PUAN FIZA ni ye

    Nak ESP,VITAMIN E dan VITAMIN C
    hubungi ida ye

    Ida Umielman
    0193397363
    email:nurelmanamani@gmail.com
    blog:http://umielman.blogspot.com
    fanpage:www.facebook.com/UmielmanShoppe

    ***COD kawasan Bandar Putra Permai, Taman Equine, Puchong dan kawasan sekitarnya