Showing posts with label Testimoni ESP. Show all posts
Showing posts with label Testimoni ESP. Show all posts

16 Oct 2014

Kulit Kembali Cerah Selepas Amalkan ESP Shaklee.Betul Ke Bohong?

Salam bersiaran,

Bila sebut sahaja ESP Shaklee pasti semua dah tahu.Tak perlu utuk di ceritakan dengan lebih lanjutnya.Antara khasiat ESP Shaklee yang akan didengar bagi pengguna yang telah menggunakan ESP ini ialah :-

  1. Membantu menghilangkan jeragat dan parut di muka
  2. Membantu melancarkan penyusuan susu ibu
  3. Membantu meningkatkan penghasilan susu ibu dengan lebih pekat dan banyak
  4. Membantu badan ibu menghasilkan susu yang lebih pekat dan berkrim menjafikan bayi anda cepat kenyang dan kurang meragam
  5. Menganjalkan kulit dan menganjalkan kembali payudara yang kendur
  6. Cepat kenyang dan membantu dalam pengurusan berat badan.
  7. Memberi tenaga berpanjangan kepada badan dan meningkatkan kesihatan  tubuh secara menyeluruh
  8. Membantu tumbesaran fetus dan memastikan kesihatan ibu mengandung ditahap optimum
  9. Membantu mempersiapkan bada ibu untuk penyusuan yang lancar selepasd bersalin
  10. Untuk yang alami masalah kesuburan,ESP membantu membentuk tisu rahim serta sel ovum dan sel sperma yang sihat.


Itu antara khasiat yang diperoleh oleh pengguna ESP Shaklee yang mengambilnya secara konsisten.

Dibawah ini pula testimoni dari customer Su yang mana beliau ingin mencerahkan kulit beliau sebelum beliau berkahwin.Wow memang menarikkan.Yela siapa yang tak nak kelihatan cantik dan menawan di hari bahagian kan.

Jom kita ikuti kisah beliau dibawah ini:-


Boleh dilihat perbezaan diantara kedua-dua gambar tersebut kan.Yang penting pengambilan perlulah konsisten untuk menampakkan kesan yang optimum.

Itu kisah customer Su,bagaimana pula dengan ada.Apa masalah anda yang membolehkan ESP Shaklee ini membantu?Jika berminat dengan ESP Shaklee ini boleh hubungi ida ye.Jangan malu jangan segan.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

14 Oct 2014

Tumit Kaki Pecah?Aduh malunye.Ketahui cara Zila atasi masalah Tumit Kaki Pecah beliau.

Salam bersiaran,



Tumit pecah sering berlaku kepada wanita tanpa mengira usia.Tidak kira gadis mahupun kaum ibu tidak terlepas dari masalah tumit pecah ini.Kebiasaannya rekahan berlaku dibahagian tumit ataupun mengalami rekahan di sekelilinh kaki.

Walaupun masalah ini tidak membahayakan kesihatan namun ia berkait rapat dengan penampilan diri.Yela bagi yang suka bersandal mahupun bertumit kaki jika terdapatnya tumit pecah ini pasti akan terasa ketidakselesaankan..

Tapi pernahkah anda yang mengalami masalah tumit pecah ini ambil tahu apakah punca yang menyebabkan berlakunya tumit pecah ini.Jadi mari kita tengok apakah punca yang menyebabka terjadinya tumit pecah ini.

Antara faktor-faktornya ialah:-
  1. Kurang minum air dan menyebabkan kulit mudah menjadi kerig dan pecah
  2. Pertambahan berat badan
  3. Berlaku ketika hamil kerana pertambahan berat badan dan perubahan hormon
  4. Berdiri terlalu lama
  5. Tidak memakai selipar ketika dirumah yang berlantaikan simen dan mozek
  6. Rekaan kasut yang tidak sesuai dan terlalu ketat
  7. Terlalu lama memakai kasut tumit tinggi
  8. Tidak memakai stokin ketika bersukan


Diantara petua trandisional yang boleh diamalkan bagi menghilangka tumit pecah ini ialah:-

  • Lumur Asam jawa dibahagian tumit,kemudian rendamkan kaki seketika di dalam air suam yang berisi garam bukit.
  • Geselkan tumit kaki pada rumput yang masih berembun di waktu pagi.Lakukan setiap hari sehingga berpuas hati.
  • Leyek tumit atau bahagian kaki yang merekah dengan beberapa butir nasi yang masih suam.Lakukan setiap hari untuk hasil yang memuaska
  • Gosok bahagian yang pecah dengan batu sungai,ia dapat menanggalkan sel kulit mati dan melicinkan bahagian ini.
  • Gosok tumit pecah dengan bawang merah

Itu antara petua tradisional yang boleh anda lakukan jika ingin kan kelainan boleh juga amalkan ESP Shaklee.Kat bawah ni ida sertakan testimoni dari customer yang amalkan ESP Shaklee dan Alhamdulillah masalah tumit pecah dapat diatasi.

Jemput baca kisah dari Zila ini ye:



Bagaimana dengan anda yang ada masalah tumit pecah dan ingin atasi nya dengan ESP Shaklee,boleh hubungi ida ye untuk dapatkan ESP yang memang super duper best ni ye


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

13 Oct 2014

Rahsia Puan Soraya hilangkan parut jerawat dan licinkan kesan pembedahan bersalin kini TERBONGKAR....

Salam bersiaran semua,

Pasti ramai yang dah tahu bulan ni Promosi ESP Shaklee kan.Jadi ida pun dengan semangat berkobar-kobarnya nak kongsikan lah testimoni-testimoni dari customer-customer yang mengambil ESP ni dan kesannta terhadap mereka semua.

Kali ini kita akan lihat testimoni dari Puan Soraya .Jom kita baca kisah beliau dibawah ini dulu.





Itu kisah hebat dari Puan Soraya dengan ESP ni dimana antara kesan positif yang beliau peroleh ialah:

  • Bekas jerawat semakin hilang
  • Luka kesan dari pembedahan sebanyak 2 kali ketika bersalin semakin cantik
  • Susu badan yang semakin meriah


Bagi yang tak tahu lagi antara manfaat dari pengambilan ESP Shaklee ini ialah:-

1. Kekal Muda 
 Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 

2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi 
Kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.

3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki 
Genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.

4. Kulit berseri dan anjal 
Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan  parut.

5. Pemberi tenaga segera 
Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.

6. Memulihkan Pigmentasi 
Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.

7. Memperbaiki Memori 
Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya.

Banyak betul manfaat yang diperoleh apabila kita ambil ESP Shaklee ni kan.Jadi bagi yang belum menikmati ESP Shaklee ni jangan lepaskan peluang untuk menikmatinya ye.Di tambah lagi bulan ni promo ESP yang super duper best ni kan.

Berminat ?

Hubungi saya.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

15 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Si manja cepat kenyang sebab susu bertambah pekat selepas amalkan ESP Shaklee

Salam,

ESP Shaklee merupakan hot produk Shaklee dimana ia mendapat permintaan yang tinggi dari penggemar tegar ESP Shaklee ni.

Sebab apa ESP Shaklee ni hot nak tahu cuba tengok kat bawah ni ye siapa yang boleh ambil ESP Shaklee ni ye.


Bagi Puan Shazwin ini pula ambil ESP Shaklee untuk penyusuan bersama si manja beliau.Kat bawah ni testimoni dari Puan Shazwin selepas menggunakan ESP Shaklee.


<Bagaimana ESP Shaklee membantu dalam penyusuan >

ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)

  • Memberi tenaga
  • Membantu melancarkan penghasilan susu
  • Penting untuk kelenjar dan tumbesaran
  • Mencantikkan kulit si ibu
  • Membantu kawal paras kolesterol
  • Memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama
  • Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.


Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? 

Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.

Berminat untuk mendapatkan ESP Shaklee mahupun Set Menyusu Shaklee boleh hubungi ida ye:

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

11 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Susu bertambah pekat dan baby cepat kenyang selepas mengambil ESP Shaklee

Salam hujung minggu,

Apa aktiviti semua dihujung minggu ni.Duduk di rumah sahaja atau keluar berjalan.Apapun aktiviti anda hari ni dan kemana sahaja anda pergi hari pastikan anda semua memandu dalam keadaan selamat ye.

Ok ida pun x nak berceloteh panjang cuma nak kongsi testimoni dari Puan Coklat selepas menggunakan ESP Shaklee.Alhamdulillah kesan positif diperoleh selepas menggunakan ESP Shaklee.Cuba baca testimoni di bawah ni ye.



Alhamdulillah dengan ESP Shaklee susu bertambah pekat dan hasil pengeluran susu juga semakin meningkat.

Nak baca testimoni-testimoni menarik ibu menyusu yang lain boleh klik link kat bawah ni ye :-




Berminat dengan ESP Shaklee boleh hubungi ida ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

10 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Doa,Usaha,Tawakal,Minum air 2 liter sehari serta ESP Shaklee dan hasilnya 5oz++ dalam masa 15 minit.Alhamdulillah

Salam bersiaran,

Salah satu hot produk dalam Set Penyusuan 3M Shaklee ialah ESP Shaklee.Ramai ibu-ibu menyusu sukakan ESP Shaklee ni.Siapa yang dah rasa ESP Shaklee ni pasti jatuh cinta punya lah.Kenapa ibu menyusu suka akan ESP Shaklee ni ye.Jom kite tengok kelebihan ESP Shaklee ni ye

ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)

  • Memberi tenaga
  • Membantu melancarkan penghasilan susu
  • Penting untuk kelenjar dan tumbesaran
  • Mencantikkan kulit si ibu
  • Membantu kawal paras kolesterol
  • Memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama
  • Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu.


Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? 

Soya Shaklee ada non GMO soy iaitu soya yang dibasuh bukan menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.



Sebab tu ESP Shaklee ni hot ok.Lagipun ESP Shaklee boleh diminum oleh semua.Begitu juga dengan Puan Dina ni yang ambil ESP Shaklee untuk menjayakan penyusuan bersama si manja beliau.Jom baca testimoni dari beliau ni ye :





Berminat dengan ESP Shaklee yang best ni boleh hubungi ida ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

9 May 2014

Testimoni ESP Shaklee dan Alfalfa : Walaupun cik period datang tapi production susu tetap meriah,pan waktu pagi pun dapat 10 oz ++


Salam,

Hari ni tak nak cerita panjang-panjang biar testimoni di bawah yang bercerita ya.Jom kita layan dulu testimoni Puan Nurul Inani ni ye.Beliau mengambil Set Penyusuan Budget yang ada ESP Shaklee dan Alfalfa.




Set Penyusuan Budget ( ESP Shaklee dan Alfalfa)


ALFALFA

  • Mempunyai 1001 khasiat, dan antaranya sebagai penggalak susu. 
  • Dalam penyususan, alfalfa membantu memekatkan susu di mana ia akan menambahkan jumlah lemak di dalam susu ibu. 
  • Maka, susu ibu lebih lemak berkrim! 
  • Ibu akan jadi lebih lawas (bantu turunkan berat badan!)
  • Bantu buang angin dalam badan. Bayi anda akan kurang kolik (angin dalam badan).

ESP (ENERGIZING SOY PROTEIN)

  • Memberi tenaga
  • Membantu melancarkan penghasilan susu
  • Penting untuk kelenjar dan tumbesaran
  • Mencantikkan kulit si ibu
  • Membantu kawal paras kolesterol
  • Memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama
  • Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu
Ibu menyusu yang berminat nak dapatkan Set Penyusuan Budget yang ada ESP Shaklee dan Alfalfa ni boleh hubungi ida ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya



8 May 2014

Testimoni ESP Shaklee dan Alfalfa : 4 hari ambil ESP Shaklee dan Alfalfa,pengeluaran susu ibu meningkat kepada 5oz.

Salam,

Fenomena mengepam susu adalah sinonim bagi ibu yang menyusukan si manja mereka dengan susu ibu.Keadaan ini biasanya lebih menjurus kepada ibu yang bekerja dimana masa untuk mengepam susu adalah sangat penting biarpun berapa nilai yang diperoleh bagi setiap sesi mengepam susu.Ini kerana hasil  susu yag dipam itulah bekalan untuk si manja sepanjang ketiadaan ibu di sisi untuk keluar bekerja.Ida pun pernah melalui fasa begini.Kenangan yang tak mungkin dilupakan sampai bila-bila.

Begitu juga dengan Puan Liza ni bagi beliau yang baru pertama kali mengepam susu dengan hasil yang sedkit banyak dari yang biasa beliau peroleh itu adalah sesuatu yang amat menggembirakan beliau.Sudah tentu ia akan menjadi pembakar semangat kepada beliau untuk mendapatkan yang lebih lagi buat simanja beliau kan.




Puan Liza hanya mengambil Set Penyusuan Budget yang hanya mengandungi ESP Shaklee dan Alfalfa sahaja sebagai vitamin untuk menjayakan penyusuan bersama simanja beliau.

Ingin melihat testimoni-testimoni menarik ibu-ibu menyusu yang menggunakan Set Menyusu Shaklee boleh klik lik dibawah ni ye :-





Berminat dengan Set Penyusuan Budget yang ada ESP Shaklee dan Alfalfa ini boleh hubungi ida ye : -

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

7 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Dengan ESP Shaklee dari hanya tak sampai 1 oz sekali pam akhirnya boleh dapat 3oz++ sekali pam


Salam bersiaran,

Pasti ramai yang tertunggu-tunggu ida punya entri kan.Hikhikhik macam bagus je ida ni kan macam lah orang nak baca je entri ida ye.Tapi yang penting niat ida untuk memberi seberapa banyak maklumat kepada pembaca blog kesayangan ida ni.

Dah banyak rasanya entri yang ida tulis pasal penyusuan susu ibu mahupun testimoni pengguna yang telah menggunaka Set Menyusu Shaklee kan.Tapi ida tak bosa lagi untuk menunjukkan testimoni-testimoni menarik dari pengguna Set Menyusu Shaklee ye.Bagi yang terlepas entri sebelum-sebelum ni boleh klik link kat bawah ni ye untuk baca entri-entri menarik sebelum ni.




Kali ini pun ida nak kongsikan testimoni dari Puan Siti ye.Puan Siti ini hanya ambil ESP Shaklee dan Alhamdulillah terdapat peningkatan pada hasil pengeluaran susu beliau.Tak percaya jom baca testimoni dibawah ni ye.



ESP @ Energizing Soy Protien 
- Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protin. 
- mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
- membina hormon, enzim dan antibodi

Berminat utuk mendapatkan produk Shaklee boleh hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

6 May 2014

Testimoni ESP Shaklee dan Alfalfa : 10 oz susu ibu dapat dihasilkan setiap kali pam penangan ESP Shaklee dan Alfalfa

Salam,

Didalam Set Menyusu Shaklee terdapat juga Set Penyusuan Budget dimana hanya ESP Shaklee dan Alfalfa sahaja supplemen yang ada.

Kali ini ida nak tayang testimoni dari Puan Sabrina yang hanya mengamalkan Set Penyusuan Budget iaitu ESP Shaklee dan Alfalfa sahaja.Dan hasil susu ibu beliau selepas di pam amat memuaskan.

Bagaimana ESP Shaklee dan Alfalfa  ini membantu ye :-

ESP @ Energizing Soy Protien 
- Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protin. 
- mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
- membina hormon, enzim dan antibodi

Alfalfa  
- MILK BOOSTER = membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mencepatkan penghasilan susu ibu.


Ini pula testimoni dari Puan Sabrina ye 




Nak lihat testimoni-testimoni ibu-ibu menyusu bersama Shaklee klik link kat bawah ye :-



Berminat ???


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

4 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Alhamdulillad dengan bantuan ESP Shaklee dapat kumpul 16 bekas dadih susu ibu setiap hari

Salam,

Dalam Set Penyusuan 3M Shaklee terdapatnya ESP , Vita Lea , Vitamin C ,B Complex , Ostematrix dan juga Alfalfa Shaklee.

Ada di antara ibu-ibu menyusu yang hanya mengambil ESP Shaklee semasa tempoh penyusuan dengan si manja di sebabkan oleh beberapa faktor yang menyebabkan mereka tgidak boleh untuk mengambil ke semua vitamin yang terdapat di dalam Set Penyusuan 3M Shaklee.

Antara ibu-ibu menyusu itu ialah Puan Iza dimana beliau tidak dibenarkan untuk mengambil sebarang supplemen tanpa kebenaran doktor.Beliau hanya mengambil ESP Shaklee dan Alhamdulillah susu ibu beliau melimpah ruah dan ada yang terpaksa dibuang disebabkan tiada tempat untuk menyimpan susu perahan tersebut.

Walaupun anak beliau berada di hospital tetapi bekalan susu ibu untuk si manja tidak sekali beliau abaikan.Pengorbanan seorang ibu yag tiada tolok gandingnya.

Jom baca testimoni beliau yang ida sertakan dibawah ini.Semoga menjadi inspirasi dan pembakar semangat buat semua ibu menyusu supaya terus berjuang untuk memberi yang terbaik untuk si manja ye.




Fungsi ESP Shaklee didalam Set Penyusuan 3M Shaklee ialah :-



ESP @ Energizing Soy Protien 
- Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protin. 
- mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
- membina hormon, enzim dan antibodi

Jadi bagi semua ibu menyusu jangan berhenti untuk terus beri yang terbaik buat si manja anda dengan susu ibu.Ingin mencuba Set Penyusuan 3M Shaklee boleh hubungi ida dan In Sha Allah ia akan membantu.



Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya


30 Apr 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee : Kulit makin cerah & bersih, liang roma makin tertutup & badan rasa bertenaga dengan Set Kecantikan Shaklee

Salam,

Kalau cakap pasal Set Kecantikan Shaklee pasti ramai yang dah tahukan.Dah memang menjadi fenomena sekarang Set Kecantikan Shaklee nikan.Yela dah ramai yang menunjukkan kesan positif pasti ramai lah yang igi mencuba pada diri sendiri juga kan.
Dalam Set Kecantikan Shaklee adanya ESP Shaklee,Vitamin C,Vitamin E dan B Complex Shaklee.Tapi kali ini ida nak tunjuk testimoni dari Fieza selepas beliau menggunakan ESP Shaklee,Vitamin C dan Vitamin E Shaklee.
Kita layan dulu testimoni dibawah ni ye:-



Antara kesan positif yang beliau peroleh selepas menggunakan Set Kecantikan Shaklee yag terdiri daripada ESP Shaklee , Vitamin C dan Vitamin E ialah :-

Kulit semakin cerah
Liang roma dah nak tertutup
Kulit muka juga semakin cerah
Yang PALING BEST badan rasa bertenaga ,bangun pagi pun tenang je 

Nampakkan perubahan pada kulit wajah Fieza ni.Lagi berseri-seri.Boleh terpukau melihatnya kan hehehehehe.

Bagaimana pula ketiga-tiga vitamin ini membantu ye :-

Vitamin E
********
-Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
-Melindungi kulit dari sinar ultra ungu
-Menjaga kelembapan kulit
-Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel

Vitamin C
********
-Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
-Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan menjaga kekenyalan ,kelenturan serta kehalusan kulit
-Mencerahkan kulit

ESP
****
-Membekalkan tenaga
-Mencerahkan dan melembapkan kulit
-Memberikan rasa kenyang (sesuai untuk yang diet jugak)
-Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat
-Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit

Kepada semua kaum hawa @ adam yang masih tercari-cari produk kecantikan yang natural.Marilah cuba produk Shaklee ni.Pasti puas hati setelah memakainya.Dah ramai yang berjaya mendapatkan kulit wajah yang diimpikan.Jangan berlengah-lengah mari cuba dahulu

Berminat nak dapatkan ESP Shaklee,Vitamin C dan Vitamin E Shaklee.Boleh hubungi ida ye.

Lagi testimoni menarik Set Kecantikan Shaklee boleh klik link kat bawah ni ye :-



Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya


28 Mar 2014

Testimoni ESP Shaklee : Selsema dan batuk saya dan suami beransur hilang selepas ambil ESP Shaklee dan Performance Drink,ayah pula kembali bertenaga selepas ambil ESP Shaklee dan Performance Drink

Salam Hari Jumaat,

Hari yang penuh barakah di tambah pula Promo ESP Shaklee yang bakal berakhir lagi 3 hari kan.Fuhhh patut lah ramai yang asyik memborong ESP Shaklee ni rupenya harga Promo dah nak habis ye.Memang semua yang beli ESP Shaklee masa Promo ni mengambil tindakan yang bijak lah tu.
Bagi yang tak borong lagi tu jangan risau ESP Shaklee Promo ada lagi 3 hari ye.Mah lah ramai-ramai pakat borong ESP Shaklee yang memang menjadi kegilaan ramai ni kan.

Hari ni ida kongsikan Testimoni dari customer yang ambil ESP Shaklee beserta dengan Performance Drink Shaklee.
Jemput baca testimoni kat bawah ni ye:-

Salam, fazs nak share psl PD+ESP. Dah 3 hari bdn x selesa, selsema+batuk. Cik asben batuk+selseme (jap baik, pastu dtg balik). Anak (9bulan++) demam+batuk+selsema...sama gak jap baik pastu kene balik...muka merah² pastu ilang, kata org tua² tu tanda kene campak, tp campak yang x kuar terus habis, dia kuar sket...sket...aduhhhh kalau sape penah alaminya mesti tau...kene layan meragam dia, kdg2 merengek...(tanpa sebab) bdn dia x selesa agaknya kan...cian...oho fazs menyusu badan (fully bf) kekdg terpk gak mcm mana anak kerap demam (lately ni la) walhal menyusu badan...ermmm...dugaan Allah pun ye kan  xper la yg penting mamanye kene kuatkn semangat.


Malam td lepas mkn (pas berbuka makan kali ke2 – ringan² ) amik ubat demam+selsema. Lepas tu sebelum tido bancuh PD+ESP. Ermmm mkn ubt seseme sure tingtong...tp alhamdulillah fazs x susah pulak nak bangun susukan anak, kalau malam sebelum nie, siap cik asben kejutkan bangun sbb anak da merengek tp mama dia x sedar diri tido pengsan...uhu terukkan...sebelum tdo tu cik asben bagi ubat demam+selseme, fazs x amik PD+ESP mlm tu (sbb PD xdpt lg)...mmg rase badan berbeza sgt (amik PD+ESP dgn x amik)...mcm x caye tp fazs bersyukur sgt, sbb rase demam x demam dah xder, alhamdulillah bertenaga, selseme tetap ada mmg mkn Vita C (patah 2)  emmm kene standby stok PD kt umah la mcm nie...Pagi td bancuhkan PD+ESP tuk mak, ayah & cik asben...pagi-pagi ayah (umo 60++) bleh g joging lagik...uhu, nak tgk kesan PD+ESP kat mak, harap² mak bertenaga ^__^

Maaf yer sbb tulis panjang berjela...nak share gak kebaikan PD+ESP ni...ehe 


Serba sedikit info mengenai ESP Shaklee dan Performance Drink ni ye

ESP Shaklee

  1. Kekal Muda - Asid Amino membina otot manusia, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar, 50,000 jenis protein, 20,000 jenis enzim dan lain-lain. Pengambilan Energizing Soy Protein Shaklee adalah kunci untuk mengekalkan kulit muda dan otot serta memastikan kita sentiasa bertenaga. 
  2. Hormon Berasaskan Tumbuhan Semulajadi – kacang soya adalah tumbuhan yang hanya kaya dalam isoflavon yang sama dengan fungsi hormon wanita. Ia membantu dalam mengurangkan paras kolesterol dan mencegah osteoporosis dan penyakit jantung.
  3. Memulihkan Fungsi Prostat Lelaki - genistein dalam kacang soya telah membuktikan bahawa ia mempunyai keupayaan untuk menghalang pertumbuhan dan mencegah sel kanser daripada merebak. Ia memusnahkan radikal bebas dalam sel-sel kita sebelum radikal bebas bermutasi DNA sel-sel menjadi sel-sel kanser. Ia juga menjaga rahim dan ovari, kitaran haid dan prostat.
  4. Kulit berseri dan anjal – Merangsang regenerasi kulit dan otot, memulihkan kedutan, sebagai anti-penuaan, mengembalikan keserian kulit dan kelembutan-lembutan otot, sekali gus mempercepatkan pemulihan luka danmenghilangkan parut.
  5. Pemberi tenaga segera – Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan, dll.
  6. Memulihkan Pigmentasi – Melambatkan proses uban, rambut gugur, masalah keadaan rambut, pigmentasi, freckles.
  7. Memperbaiki Memori – Menguatkan ingatan, kecergasan, keupayaan seksual, dan sebagainya

Performance Drink

  1. Mengandungi proprietari elektrolit OPTI-LTYE dengan campuran unik karbohidrat  yang membekalkan tenaga segera dan berkekalan untuk menyokong penghidratan optimal.
  2. Mengurangkan kehilangan bendalir bagi meningkatkan hidrasi.
  3. Meningkatkan daya ketahanan badan.Memberikan tenaga kepada otot dan sel dengan cepat,menggantikan air yang hilang semasa latihan fizikal,meningkatkan daya tahan otot dan memanjangkn waktu latihan tanpa mencederakan tubuh.
  4. Mencegah Penyahhidratan-mengurangkan kehausan,mencegah penyahhidratan,melembabkan kulit dan kelihatan muda
  5. Memelihara tahap gula darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dalam meningkatkan stamina.
  6. Menjadi pilihan ahli sukan dan mereka yang menjalani gaya hidup aktif dan mengurangkan rasa dahaga.
  7. Kurang kandungan gula (less gular).
  8. Bebas gas atau tidak berkarbonat.
  9. Hidangan yang lazat untuk diminum pada bila-bila masa dan dimana saje.Enak dimimum begitu atau bersama minuman lain
Jangan lepaskan peluang untuk dapatkan ESP Shaklee yang tengah promo sekarang ye
Ada yang ambil 2-3 tin sekali
Ada juga yang ambil 6 tin terus
Wow semua membuat tindakan yang bijak masa promo ESP Shaklee ni kan

Bagi yang berminat tu cepat-cepat hubungi ida ye



Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya



26 Mar 2014

Testimoni ESP Shaklee : Dengan ESP Shaklee,Lecithin serta Alfalfa Shaklee badanku menjadi selim melim semula.Terbaikkkkk

Salam Hari Rabu,

Ramai betul yang asyik bertanya kan Set Shaklee yang untuk kuruskan badan.Yela dah ramai yang berjaya kuruskan badan dengan Set Shaklee ni kan.
Memang tak dapat disangkalkan lagi kan.Sudah terbukti dengan Testimoni-testimoni yang dah di tunjukkan.
Ok ni satu lagi testimoni dari Julia yang berjaya turunkan berat badan dengan Set Shaklee.
Alhamdulillah bukan kurus semata yang di kehendaki kan tetapi kesihatan yang menyeluruh tubuh badan tu yang diperlukan.
Jom kita baca testimoni dari Julia ni ye dan apa yang beliau ambil untuk turunkan berat badan beliau.


Julia ni hanya ambil ESP Shaklee, Alfalfa dan Lecithin Shaklee sahaja.
Antara tips yang beliau bagi untuk mendapatkan hasil yang memuaskan ialah :-
Minum air dengan banyak kerana air membantu untuk mepercepatkan proses menurunkan berat badan
Kurangkan pengambilan makanan dan minuman bergula

Ha bagi yang nak menampakkan hasil seperti Julia selepas ambil Set untuk menurunkan berat badan kena lah ikut apa yang disarankan oleh Julia ni ye

Ni ida close-up gambar Julia yang dah kembali selim melim tu ye


Bagi yang nak tahu rupa vitamin yang Julia ni ambil meh ida close up sikit gambar vitamin Shaklee terseut ye
Kat bawah ni lah rupanya ESP Shaklee , Lecithin serta Alfalfa Shaklee


Berminat untuk dapatkan Set Kurus yang digunakan Julia yang ada  ESP Shaklee,Lecithin serta Alfalfa Shaklee ni
Boleh hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

25 Mar 2014

Testimoni ESP Shaklee : Dengan ESP Shaklee,Omega Guard serta Alfalfa Shaklee badanku kembali slim melim.Whoahhhh menarik betul

Salam,

Impian untuk kurus atau memiliki bentuk badan idaman adalah impian semua perempuan kan.Bagi yang dah melahirkan anak lagilah kan.Kadang-kadang selepas bersalin berat nadan naik mendadak sampai tak dpaat di kawal kan hehehehe
Ramai kaum hawa mengambil inisiatif untuk mencuba pelbagai produk pengurusan berat badan untuk mendapatkan semula berat badan sebelum melahirkan anak kan.
Antara produk untuk menurunkan berat badan yang menjadi idaman kaum hawa pada masa ini adalah produk Shaklee
Antaranya adalah testimoni kat bawah ni ye.Perkongsian dari Puan Ain kita ni .
Kite tengok dulu gambar sebelum dan selepas beliau menggunakan produk Shaklee
Pasti ramai yag bekejar nak dapatkan produk Shaklee lepas ni untuk menurunkan berat badan kan.



Ini pula Puan Ain kongsikan antara vitamin yang beliau ambil untuk menurunkan berat badan beliau


Ha kat bawah ni lah vitamin yang Puan Ain ni ambil iaitu ESP Shaklee , Omega Guard dan Alfalfa Shaklee.


Promo ESP Shaklee berlangsung lagi ye
Berminat nak dapatkan harga Promo ESP Shaklee boleh hubungi ida ye
Cepat2 jangan lepaskan peluang keemasan ni ye


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya


24 Mar 2014

Testimoni ESP Shaklee : 5 bulan merana gatal-gatal ditangan tetapi Alhamdulillah selepas mencuba ESP Shaklee,Vitamin C serta Alfalfa Shaklee gatal-gatal semakin berkurangan

Salam bersiaran pembaca setia,

ESP ohhhh ESP .Ramai betul yang mendapatkan ESP Shaklee yang tengah Promo ni kan.Harga tengah Promo tu yang ramai beli 2-3 tin sekali.Ada juga yang beli 6 tin terus.Memang satu pelaburan yang menguntungkan.

Testimoni dari Norida selepas menggunakan ESP Shaklee,Vitamin C serta Alfalfa  Shaklee


Kat bawah ni ida bagi close-up sikit gambar sebelum Norida ambil ESP Shaklee, Vitamin C dan Alfalfa Shaklee dan selepas beliau consume kesemua vitamin ini
Alhamdulillah gatal-gatal yang beliau alami beransur hilang selepas beliau ambil ESP Shaklee,Vitamin C dan Alfalfa Shaklee.


Bagaimana ESP Shaklee,Vitamin C dan Alfalfa Shaklee membantu:-



ESP
****
-Membekalkan tenaga
-Mencerahkan dan melembapkan kulit
-Memberikan rasa kenyang (sesuai untuk yang diet jugak)
-Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat
-Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit

Vitamin C
********
-Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
-Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan menjaga kekenyalan ,kelenturan serta kehalusan kulit
-Mencerahkan kulit

Alfalfa Shaklee
************** 
-Mencuci hati, darah dan usus – Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
-Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.
-Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
-Menyingkirkan lemak dan kolesterol – Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
-Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
-Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit
-Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit atritis dan kesakitan

Berminat???

Hubungi saya
Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya