Showing posts with label Testimoni Ostematrix. Show all posts
Showing posts with label Testimoni Ostematrix. Show all posts

9 Apr 2014

Testimoni Ostematrix Shaklee : Siap cakap dengan En Suami jari dah x melekat lagi lepas amil Ostematrix Shaklee yela dulu ada sejarah kaki asyik lenguh dan kejang je

Salam Hari Rabu,

Buat pengetahuan semua bulan April 2014 ni adalah bulan untuk Promo Ostematrix Shaklee.Fuhhhh memang ramai yang suka lah kan promo Ostematrix Shaklee ni kan.Yela Ostematrix Shaklee merupakan vitamin kalsium magnesium yag di sukai ramai hokeh

Jadi dah nama promo Ostematrix Shaklee kan jadi hari ni ida nak kongsi testimoni dari seorang customer yang menggunakan Ostematrix Shaklee.


Hajat di hati ingin berkongsi kebaikan produk shaklee ini kepada sesiapa yang sudi..Saya ingin berkongsi tentang keistimewaan OSTEMATRIX shaklee !Bermula daripada kejadian apabila pergi bercuti di Langkawi tempohari memang tak boleh tahan tahap cipan. masa nak pergi tu badan memang dah tak sedap tapi tahan jugaklah disebabkan oleh perasaan nak makan angin yang berkobar-kobar dan tidak terbendung lagi tu..Sampai sahaja di Langkawi bertambah-tambah lagi sakit kat sana sini...dah memang jenis tanah badan tak boleh tahan lasak..dan memang dari sekolah lagi dah pandai dan tahu apa itu sengal-sengal tulang...apa itu bisa-bisa kat kaki, aktif jer di sekolah. confirm malam nangis-nangis sapu minyak angin dan slalunya satu botol ku lumurkan habis sudaaa.Apabila meningkat dewasa (tak nak guna perkataan tua)..selalunya nak pergi shopping dah tak tahan dah kaki ni...jalan lebih jer sikit mata dah carik bangku dan landing timeee..dan ada lagi yang perlu diceritakan walaupun malu-malu kucing parsi nak cerita..sebab cerita macam ni slalunya cerita pengalaman orang-orang yang berumur 50 ke atas tetapi sudah terjadi pada diriku..Contoh :sebelum ni bila angkat benda berat..semua jari2 macam jammed..huhuukalau byk jalan especially pergi jalan2 shopping...mesti nak cepat carik kerusi nak duduk kalau nak suap anak, nak gaul tepong nak buat cekodok..jari2 semuanya rase lenguh2. macam orang tua daa..Bayangkanlah dengan kesakitan di seluruh badan semakin menjadi-jadi apabila ke sana ke mari bershopping sakan seronok sangat (cam gayat pon ada) dan paling tak tahan apabila menaiki tangga menghala ke Tasik Dayang Bunting..tak tahu nak digambarkan macamana perasaan ..lengoh sangat-sangat..tapi hati tu teringin sangat nak pergi ke Tasik tu..dah sampai takkan nak berpatah balik..so teruskan jer walaupun kaki ..lutut semua dah gigil..(walaupon dah tak tahan masih berjalan-jalan lagi...berani sungguh)Dipendekkan cerita memang tak pernah rasa seperti mana yang ku alami sepanjang berada di Langkawi. Sampai dah setiap sendi-sendi di jari-jari dan especially di lutut bila dah duduk tau bercangkong macam nenek umur 70 tahun nak bangun..balik daripada bercuti terus berjumpa Doktor dan request sebab nak buat blood test..ingatkan dah kena goutkah aku ni?? (ada sejarah keluarga).Tetapi result blood test tu alhamdullilah tak ada SLE...or GOUT...syukur ya allah..mungkin badan perlukan rehat masa tu tetapi paksa jugak dia bekerja..ha ameekkkk..!!di kontotkan cerita...ada satu blog yang sangat MELETOP bak kata nabil dan neelofa ..memang dah macam ada magnet pulak suke bukak blog ni ..may be disebabkan oleh kerana dia cantek dan sukakan kepada kesihatan dan kecantikan maka ku teruskan niat untuk bertanya mengenai masalah yang ku alami ini..nama blog qasehkuhoney.blogspot.com ni nama dia glamernyer cpm honey nurhaliza dan dia suggestkan amek OSTEMATRIX..dan sekarang ..alhamdulillah..dah kurang sangat-sangat lengoh di kaki apabila berjalan-jalan shopping (tak der contoh lain)..jari-jari dah tak jammed lagi..terperanjat bila balik shopping dari mydin hari tu..siap beritahu pada hubby ..”ehh bang !..jari2 ayg dah tak melekat lagi..” hee..bercangkong dah senang nak bangun..ngeeuppss..lagi satu nak bagi tahu..oste ni bagus juga untuk pelawasan tau..sekarang tengah consume vita-e, gla (untuk skin) dan dah order pon Herb lax, cinch dan omega (untuk slim u...)


Sekarang customer ni Vitamin E dan GLA Complex untuk bagi kulit cantik dan Herb Lax , Cinch Shake dan Omega Guard untuk selim melim balik.
Wehoooo kalau dah rasa sekali kesan positif selepas menggunakan Shaklee pasti  takkan lepaskan peluang untuk rasa kehebatan vitamin Shaklee yang lain kan.

Meh-meh siapa yang ada sakit belakang,sakit kaki,sakit tangan susah lawas atau susah nak tidur dapatkan lah Ostematrix Shaklee yang bes ni ye

Ostematrix Shaklee promo lagi ye jadi jangan lepaskan peluang dapatkan Ostematrix Shaklee ni ye
Ramai yang borong 6 terus hokeh.Yela Ostematrix Shaklee ni untuk penggunaan 1 bulan jadi beli 6 terus dapat PERCUMA 1 boleh guna sampai 7 bulan

Fuhhhh jimat sangat kan

Jom dapatkan segera




Nak hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

17 Dec 2013

Pergi urutpun tak OK tapi Ostematrix Shaklee pulihkan tanganku yang teseliuh,Perghhh dahsyat...

Salam bersiaran semua pembaca setia,

Hari ni kite beralih siaran sikit ye
Astik duk cerita pasal Omega Guard je
Hari ni ida nak cerita pasal Ostematrix Shaklee pula ye

Apa Ada Dalam Kalsium (Ostematrix) Shaklee?

KALSIUM
250mg kalsium dalam setiap caplets. Individu digalakkan untuk mengambil 1000mg kalsium setiap hari dan cara yang terbaik bukanlah ambil sekaligus 1000mg kerana ianya tidak akan menghasilkan kesan yang baik. Kenapa? Sebabnya kalsium dapat diserap dengan baik bila diambil dalam dos yang rendah. Sebaiknya adalah tidak lebih dari 500mg setiap kali pengambilan. Sebab itu Ostematrix Shaklee dicadangkan diambil 4 biji sehari di mana 2 biji diambil setiap pengambilan.
Dan Kalsium (ostematrix) juga baik diambil bersama makanan.Bukannya ketika perut kosong.


VITAMIN D
Kalsium memerlukan Vitamin D untuk membantu penyerapan yang baik. Tanpa vitamin D, badan tidak dapat mendapat cukup 'hormone calcitriol'(dikenali sebangai Vitamin D aktif). Bila tidak cukup hormon ini, badan akan mengambil kalsium dari rangka yang sedia ada, yang mana akan melemahkan tulang-tulang kita

Ini pula ida nak tayang testimoni dari pengguna yang menggunakan Ostematrix Shaklee.

                         

Tangan Puan Azie ni terseliuh disebabkan oleh mendukung anak beliau yang semakin debab.Pergi berurut pun x elok sehingga memaksa beliau menggunakan tangan kiri beliau tetapi Alhamdulillah selepas hampir 2 bulan ambil Ostematrix Shaklee tangan beliau dah tak sakit lagi.

Itu dia penangan Ostematrix Shaklee.

Anda ingin merasai sendiri kehebatan Ostematrix Shaklee ini.

Boleh hubungi ida ye.

Ida Umielman
CALL/SMS/Whatsapp :  0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

24 Nov 2013

Mencegah atau merawat yang mana satu pilihan anda

Salam hujung minggu,

Kemana  hari ni kesemua My Beloved Readers.Ida hari ni duk umah je with my little son Elman.Ayahnya pergi memancing,so umi dengan elman kene tinggal lah.Tapi x pe boleh lepak -lepak dengan anak bujang.

Cuti -cuti juga tapi coretan dekat blog ida ni tetap buat.Yela rasa lain lah kalau tak hupdate sehari kat sini.Lagipun takut-takut Beloved Readers ida rindu pula nak tahu coretan ida kan hukhukhuk ( rindulah sangat ye)
 Ok mood pun lepak-lepak kan,jadi kita layan testimoni je lah ye.Of coz lah testimoni pasal Vivix Shaklee kan.Ala yang tengah HOTTT tu.Bagi yang tak tahu lagi pasal Vivix Shaklee ni , meh ida cite serba sedikit pasal PORTION AJAIB ni ye hehehe

Vivix Shaklee:

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.

Lagi info pasal Vivix Shaklee boleh klik link ni ye Vivix Shaklee

Ok dah bercerita serba sedikit pasal Vivix Shaklee jadi kita layan lak testimoni kat bawah ni ye zassssssssss

Jemput baca semua 

Testimoni dari Puan Farihah:-




Dah bacakan , cuba bayangkan apa yang menimpa mak Puan Farihah ni ye.Mengikut kata beliau, mak beliau jatuh dari bendul dan kalau mengikut usia dan cara hempasan ke lantai boleh menyebabkan talang mak beliau patah tapi Alhamdulillah mak beliau hanya mengalami calar dan dirawat sebagai pesakit luar sahaja.

Syukur sangat-sangat kan tiada kemalangan yang besar terjadi pada mak beliau.

Tambah beliau , mungkin ini kesan dari beliau beri mak beliau supplemen Shaklee iaitu Vivix Shaklee,Ostematrix dan Advance Joint Health Tablet.

Puan Farihah turut berkata cara beliau mencegah dengan Shaklee adalah LEBIH MURAH jika nak dibandingkan dengan merawat jika mak beliau ditimpa kemalangan serius seperti retak   @ patah tulang. Nau'zubillah minta dijauhkan

Yela kalau dah patah @ retak pelbagai kos perlu diambil kira kan tapi kalau mencegah dengan memberi orang yang kita sayang dengan supllement Shaklee yang tak sampai harga ribu-ribu,ida rasa itu dah dikira murah.

Bak kata pepatah:-

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT

Yang mana pilihan anda!!!!!!!

Kalau ida lebih baik mencegah kan.Berminat nak mencuba apa yang telah dihadiahkan oleh Puan Farihah kepada maknya boleh hubungi ida ye

PROMO Vivix Shaklee ada lagi.

Harga Super Duper murah.Jimat RM100++ SEBOTOL.Sebotol hokeh.Tak kan tak berminat kot hehehehe

Tak pun grab terus 6 botol.Lagi super duper duper JIMAT.

Cepat-cepat jangan fikir lama sangat ye.

Ida Umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
pages:www.facebook.com/UmielmanShoppe

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya