28 May 2013

Testimoni SET 3M:"Meriah sungguh susu,sekali pam dah dapat penuh sebotol"

Salam,


Kita mesti selalu dengar kalau ibu-ibu yang menyusukan si manja nya berkata begini
" susu saya tak banyak lah,habis pantang je susu dah kering"
Memang perkara biasa kalau kita dengar macam ni kan
Saya masa mula -mula menyusukan anak saya pun,saya berfikiran begitu juga.
Di tambah pula masa berpantang saya berpantang rumaha mak saya,
Jadi banyak dugaan yang mendatang sungguh menguji kesabaran  saya untuk menyusukan si manja saya
Terlalu banyak kata negatif yang saya dengar antaranya:-
"Cukup ke susu tu nak bagi anak tu minum"
"Bagi je lah anak susu formula tu,tengok anak macam tak kenyang je tu"
Wa sungguh mengujikan
Tapi sebab saya memang dah niat dari mengandung lagi untuk memberi anak saya susu ibu sehingga dia berumur 2 tahun,jadi saya kuatkan semangat saya.
Lagipun saya suka baca pengalaman ibu-ibu yang menyusukan anak mereka,saya pun jadi bertambah semangat
Bagi saya kalau orang lain boleh,saya pun boleh dan kecekalan ibu-ibu menyusu diluar sana yang bersungguh-sungguh memberi anak mereka susu ibu menjadi penyuntik semangat saya
Alhamdulillah saya dah berjaya mengharungi tahun pertama anak saya dengan susu ibu dengan jayanya
Tinggal lagi setahun untuk saya melengkapkan penyusuan saya bersama si manja saya
Saya sentiasa berdoa kepada Nya semoga dipermudahkan perjalanan penyusuan saya bersama si manja saya dan sentiasa dimurahkan rezeki susu ibu buat si manja saya.
Saya yakin ibu-ibu sekarang ramai yang ingin memberikan si manja mereka dngan susu ibu
Saya bangga kalau ibu-ibu ramai yang berniat begitu
Si manja kita layak mendapat yang terbaik dari kitakan
Jadi mari kita berjuang habis-habisan untuk memberi yang terbaik buat si manja kita ye

Jom kita layan testimoni dari Puan Aizza ini dengan kemeriahan susu nya setiapa kali pam
Puan Aizza juga telah mengambil SET 3m iaitu Set Penyusuan yang memang terbaik








Jadi bagi ibu-ibu menyusu yang masih mencari Set Penyusuan saya cadangkan cubalah ambil SET 3M ini.
Pasti banyak kelebihan yang akan ibu-ibu semua perolehi

Nak SET 3M:-

Ida Umielman
SID : 933404
0193397363


*****COD Kawasan Bandar Putra Permai.Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment