29 Aug 2013

Ekzema dah Shaklee

Salam,

Hari Khamis sudah
Macam x percaya je kan
Tapi betullah dah hari Khamis pun
Ok ida pernah kongsi info pasal ekzema kan
Kalau yang tak baca lagi boleh klik link di sini ye
Ni pula ida nak cerita pasal bagaiman produk Shaklee mengatasi masalh Ekzema pula ye
Jom kita tengok ye:



1. Herbal Blend

Herbal Blend ini fungsinya adalah untuk melegakan gatal dan pedih-pedih akibat luka ekzema. Bila pakai disapu dengan Herbal Blend, kulit akan rasa sejuk, jadi gatal dan pedih akan beransur hilang.

2. Vitamin E

Vitamin E terkenal dengan khasiatnya yang bagus untuk kulit. Ianya berfungsi melicinkan kulit dan merawat kulit yang rosak akibat eczema. Ia juga dapat membantu memudarkan parut dengan berkesan. Yang bagusnya Vitamin E Shaklee ini, ia mengandungi ekstrak biji anggur. Ekstrak biji anggur ini lah yang membuatkan kesan pemulihan kulit-kulit yang rosak itu berlaku lebih cepat. Vitamin E ini juga mengelakkan luka dari terkena jangkitan bakteria. Jadi tak perlu risau apa-apa, dia ala-ala ubat sapu kat luka. Dia memang formulated untuk memperbaiki sel kulit supaya luka sembuh, dan juga meningkatkan immune sistem yang bertindak melawan ekzema

3. ESP@ Mealshakes

ESP  @ Mealshakes  ini fungsinya adalah sangat penting kerana ESP @ Mealshakes  membantu menghasilkan sel kulit yang sihat. Bila ekzema melanda, sel kulit akan rosak. Jadi ESP@ Mealshakes  membantu mempercepatkan penghasilan sel kulit yang cantik.

4. Omega Guard

Omega Guard ini adalah untuk memastikan kulit kekal lembap. Sepertimana yang kita tau, pengidap ekzema mempunyai kulit yang sangat sensitif. Kulit tak boleh kering, kerana ia akan menyebabkan rasa gatal dan pengidap akan mula menggaru. Omega Guard membantu masalah ekzema dengan menguatkan membran sel-mencegah keradangan kulit & mengurangkan kegatalan.
ESP dan Omega Guard ini diperlukan bagi mengelakkan ekzema itu terus merebak dan mengjangkiti tempat-tempat lain yg belum dijangkiti. Kedua- dua produk ini merawat kulit dari dalam.
Ayuh kita lihat beberapa testimoni daripada ibu-ibu yang menggunakan Set Ekzema Shaklee, yang gembira dan berpuas hati dengan hasil yang diperolehi setelah menggunakan produk yang dicadangkan secara konsisten.

Anak anda ada masalah Ekzema
Ingin mencuba produk Shaklee ini
Boleh hubungi ida ye

Ida Umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
blog:http://umielman.blogspot.com
page:www.facebook.com/UmielmanShoppe

****COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment