27 May 2013

Testimoni SET 3M:"Kawan yang datang ziarah bayi terus terpikat dengan SET 3M selepas melihat stok susu EBM yang melimpah -ruah"

Salam hari isnin,

Hari isnin,permulaan hari dalam seminggu kan
Biasa orang akan cakap isnin adalah hari yang tak best tok bekerja
Malas nak bekerja kan.
Tapi sebenarnya semua hari sama je
Cuba kita tukar mind set kita
Cakap dalam hati setiap hari adalah hari yang best untuk bekerja
Kompom akan rasa best nya setiap hari tu
Saya pun dulu begitu gak
Tapi lepas tukar mind set tu
Alhamdulillah setiap hari saya rasa best je nak bekerja
Yela kalau kita rasa best je bekerja kita tak kan malas
Jadi setiap hari apa kita lakukan akan dapat barakah Nya
Kalau tak cuba lah
Ehh banyak lak saya membebel ye
Ok sebab hari isnin nak bagi mood semua orang best bekerja hari ni
Jom kita layan testimoni dari seorang ibu menyusu ni dengan stok susu EBM nya yang melimpah ruah
Buat tatapan dan suntikan semangat buat semua ibu-ibu nmenyusu
Puan Najiah juga memperkenlakan SET 3M yang beliau gunakan kepada kawan beliau yang ingin menyusukan anaknya dengan susu ibu
Ia terjadi selepas kawannya melihat stok susu EBM Puan Najiah yang melimpah ruah tu
Saya yang tak melihat secara realiti nya pun teruja tengok stok susu Puan Najiah ni
Anda bagaimana?









Anda berminat nak mencuba set 3M seperti yang diambil oleh Puan Najiah ni boleh hubungi saya ye:_

Ida Umielman
SID:933404
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
Blog:http://umielman.blogspot.com
Fanpage : www.facebook.com/UmielmanShoppe


***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment