11 Dec 2013

Jom ketahui kenapa Omega Guard Shaklee yang mengadungi minyak ikan Omega 3 menjadi pilihan ramai.

Perbezaan OmegaGuard Shaklee :

1) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee diekstrak ikan laut dalam yang berair sejuk ( sardin, mackerel, herring , ikan bilis ) di sepanjang pantai Jepun.

2) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee bukan dari minyak hati ikan (pengambilan berlebihan minyak hati ikan akan menyebabkan toksik).

3) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard Shaklee minyak ikan adalah 3 kali berketumpatan lebih tinggi daripada minyak hati ikan kod. 

4) Minyak ikan Omega 3 dalam OmegaGuard adalah sumber EPA, DHA dan ALA yang paling semula jadi.

5) Jika nak dibandingkan OmegaGuard dengan lain-lain produk Omega 3 di pasaran, OmegaGuard mengandungi 7 jenis asid lemak Omega-3 dengan kadar tertinggi pada DHA.

6) Satu hidangan OmegaGuard menyediakan 905mg asid lemak Omega 3 EPA dan DHA.

7) Kebanyakan pengeluar menggunakan kaedah penyulingan bertekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan. Akan tetapi kaedah ini bukan sahaja memusnahkan beberapa nutrien penting, namun ia juga tidak dapat menapis kandungan logam berat.

8) Shaklee menggunakan teknologi terkini "ultrapure pharmaceutical grade" iaitu proses penyulingan 3 molekul dan tekanan rendah proses penyulingan bagi mengekstrak minyak ikan Omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi. Semasa proses ini semua bahan-bahan tercemar termasuk plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin dan PCDs dikeluarkan.




Jom dapatkan Omega Guard Shaklee sekarang pada harga yang super duper jimat.
Penjimatan sehingga RM30++ sebotol.
Sangat berbaloi-baloi untuk beli 2@ 3 botol sekali gus
Jom grab cepat-cepat ye
Sebelum terlepas peluang keemasan ini

Berminat boleh lah hubungi ida.

Ida Umielman
CALL/SMS/Whatsapp : 0193397363

*** COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment