8 Apr 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee :Kini ku ucapkan HyeHye ByeBye pada kulit kusam dan pucat selepas seminggu ambil Set Kecantikan Shaklee

Salam sayang buat semua pembaca blog ini,

Mencoret di blog ini sudah menjadi satu kewajipan kepada ida.Jika sehari x mencoret disini pasti akan rasa kekosongan.Hehehehe cewahh macam bagu je buyikan.
Sebelum semua termuntah hijau dengar ida merapu meh kita layan testimoni Set Kecantikan Shaklee lagi ye.
Ida tahu semua oarng suka pada kecantikan kan termasuk lah ida.

Assalammualaikum w.b.t...Dulu, saya memang seorang yang tak tahu nak menjaga kecantikan dan tak mahu menjaga kecantikan sebab bagi saya itu semua sangat leceh! Tapi setelah menginjak dewasa dan memasuki alam remaja yang mana saya perlu berdepan dengan ramai orang bila melangkah kea lam pekerjaan, baru saya sedar yang tanggapan saya selama ini adalah silap!Saya selalu ditegur oleh sesiapa sahaja yang bertemu atau terserempak dengan saya, even bos dan rakan – rakan sekerja selalu menegur saya adakah saya sakit sebab muka yang sangat pucat dan kulit yang sangat – sangat kusam. Sedangkan saya sihat walafiat. Sejak itu, saya mula google apakah yang perlu dilakukan untuk kembalikan skin saya yang dulu..Jika ada yang bertanya adakah pengambilan suplemen tambahan perlu dalam kehidupan seharian kita, maka jawapan saya adalah sangat – sangat perlu!Sebab bila saya bertemu dan consume dengan SET SKINCARE + ESP SHAKLEE, alhamdulillah!!!Hasilnya sangat – sangat menakjubkan…Disini saya nak kongsikan sedikit testi saya menggunakan SET SKINCARE + ESP ni..Saya telah menggunakan Set Skincare Vitamin B-Complex, Vitamin C Dan Vitamin E termasuk ESP. Sebenarnya saya dah lama beli set ni ngn Kak CPM Honey sejak bulan Julai 2012 tapi masa tu saya makan memang tak konsisten langsung..Air pun xcukup tiga liter. Pastu saya stop jap bila mak cakap kenapa badan saya makin naik dan saya tak nampak pun perubahan pada kulit saya..Sedih seketika...Since Disember 2012 saya start balik ambil set skincare ni dan cukupkan air 3 Liter sehari..Memang usahakan jugak setiap hari untnk cukupkan air 3 Liter walaupun seksa sebab asyik pegi toilet.Berita baiknya...baru seminggu saya consume full set skincare secara konsisten tanpa skip dan cukup air 3 liter,,,,,,AMAZING!!!!!kulit muka jadi lembut sangat..Wajah jadi lebih lembab!Badan lebih bertenaga setiap pagi!Baru seminggu!!!!Alhamdulilah…HAPPY SANGAT2!!!Bayangkan lah kalau dari dulu saya rajin dan amalkan apa yang telah di guid kan oleh Kak CPM Honey?? Now, no more malas-malas nak jaga kulit dah..Sedang berusaha lagi untuk dapatkan skin yang sihat dan cantik Pengajarannya disini, kena cukupkan air 3 liter dan ISTIQAMAH untuk dapatkan kesan yang superb dengan pengambilan suplemen ni...




Memang dalam pengambilan sebarang supplemen perlulah seseorang itu KONSISTEN dan MINUM AIR LEBIH DARI 3 LITER SEHARI untuk mendapatkan hasil yang di impikan.

Nak tahu bagaimana Set Kecantikan Shaklee ini membantu boleh klik link di bawah ni ye :-


Ingin dapatkan Set  Kecantikan Shaklee boleh hubungi ida ye :-


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

2 comments: