10 Apr 2014

Testimoni Set Kecantikan Shaklee : Suami siap puji muka semakin bersih,parut-parut makin pudar yang penting suami puji semakin cantik.Pheewiittttt

Salam bersiaran di Hari Khamis ini,

Hari malas nak tulis panjang-panjang nak kongsikan testimoni Set Kecantikan Shaklee  buat tatapan semua pembaca setia blog ni


Sebab apa saya nak makan shaklee...mari check history kulit wajah-wajah saya yang pernah saya alami and sekarang...JAN 2012Masa itu saya punya muka makin teruk gara-gara pindah tempat kerja baru and environment baru memang buat saya semakin stress. Maka meriah gila-gila jerawat and lagi satu saya yang suka duk picit2 jerawat....urghh bad habit :p. Saya masa itu pun dah stop makan apa jua supplement kerana busy kerja and also minum air masak pun sangat-sangat sedikit...gara-gara malas nak ulang alik toilet disebab kerja yang sangat banyakk...SEPT 2012Masa ini saya dah 2 bulan makan shaklee skincare set tapi on and off makan. Masih ada parut-parut hitam akibat duk suka picit2 tapi yang pasti kulit makin cerah. Pastu tak minum air masak secukupnya yang diperlukan.OCT 2012Masa ini, saya dah semakin serius makan set skincare shaklee sebab mahu cantik untuk suami....wuhuhuh ada suami handsomeeee, kena jaga...kang lari pulak...yes saya memang jenis suka bergaya tapi kadang2 nak bersiap amik masa sejam hanya untuk letak makeup tebal-tebal supaya nampak parut2 tak kelihatan. Sebab itu saya suka picit2 jerawat...sebab kulit nmpk smooth even pakai foundation. If ada jerawat, pakai foundation ke pape Masa itu, baru nk tekad serius makan....Boleh tengok muka tinggal parut2 yang semakin pudar memudarrrrrr....sangat sukaaaMAC 2013Sebab disah preggy Nov 2012...saya bertukar ke Shaklee Preggy set. Mintak maaf tiada gambar antara Nov 2012 - Feb 2013 sebab saya sangat-sangat tiada mood nak bergambar disebabkan nak suaikan diri dengan morning sickness, kerja eventhough saya memang kaki camwhore...(Pantang disua kamera). Saya cuma tambah vitalea, ostematrik and ESP sebab masih ada baki set skincare yang boleh saya makan iaitu Vit B Complex and Vit C. Disebabkan preggy jugak...memang sentiasa panas...nak tak nak memang saya minum air 5 litre setiap hari. Dah alang-alang asyik ke toilet sejak preggy kan hahahaha....baik minum je air masak. Yes saya akui masih ada parut2 skit-skit sebab parut-parut lama kan...and lagi satu disebabkan kegilaan saya terhadap kicap cap kipas udang ituuu!!! Tak boleh ditinggalkan tiap kali nak makan nasi kekekekekek....Tapi alhamdulillah ramai menegur kulit semakin cantik. Sekarang keluar rumah hanya berBB cream Alaska and lipgloss NYX Natural Pink kalau takde apa-apa special event heheheh....Paling-paling best, suami bebas usap-usap muka tanpa risau menyakitkan saya apabila terkena jerawat2 pada mukaaa :) wehuhuhuhuuh Kata pujian-pujian dari suami...muka semakin bersih, parut-parut makin pudar....SAYANG SEMAKIN CANTIK hahaha....blushingggg

Kat bawah tuan empunya badan nye ye



Nampak tak perbezaan pada keempat-empat gambar ni.Tu lah dia penangan Set Kecantikan Shaklee yang mabeles tu.

Mari mari siapa yang ada masalah kulit wajah dan ingin jalan penyelesaiannya meh lah cuba Set Kecantikan Shaklee ni.Gerenti puas hati


Hubungi ida ye :-



Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment