15 Apr 2014

Ingin jadi Pengedar Sah Shaklee ?

Salam,

Antara soalan yang biasa ditanya oleh mereka yang berminat untuk menjadi agen atau Pengedar Sah Shaklee




Bagaimana cara untuk mendaftar?

Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai Pengedar Sah Shaklee?

  1. Pembayaran sebanyak RM65 (untuk kos memberkit) + RM10 (Semenanjung) / RM20(Sabah/Sarawak) untuk caj kurier oleh GDEX /CITYLINK.Memberkit akan dikurier oleh pihak Shaklee terus kepada anda
  2. Cara ke 2 melalui pembelian bernilai 200UV atau lebih kurang RM650 yang melayakkan anda untuk mendapat KEAHLIAN PERCUMA


Perlukah Maintain Point?

Jika anda berniat untuk makan sendiri , jadi tidak perlulah maintain point.Tetapi jika anda ingin berniaga ,memang ada point tertentu yang harus dikekalkan setiap bulan bagi melayakkan anda menerima BONUS

Perlukah beli barang setiap bulan untuk mengaktifkan Keahlian?

Tidak perlu.Tetapi keahlian akan mati secara automatik jika tidak ada langsung pembelian dibuat dalam masa 18 bulan iaitu 1 tahun setengah

Apakah kelebihan menjadi AHLI?

  1. Anda dapat beli barang dengan HARGA AHLI dan dapat point bagi setiap barang yang anda beli.Jika point anda melepasi kelayakan yang ditentukan oleh Shaklee maka anda layak menerima BONUS
  2. Jika anda serius ingin berniaga,anda berpeluang untuk menjana pendapatan 4-5-6 angka.Shaklee juga menawarkan BONUS PERIBADI,BONUS KUMPULAN,BONUS KEPIMPINAN PARAS 1 HINGGA PARAS 6,BONUS KERETA dan INSENTIF KHAS KOORDINATOR
  3. Shaklee juga meawarkan peluang percutian 6 bintang didalam,luar negara da umrah


Kelebihan mendaftar dengan saya ?
  1. Saya menyediakan bimbingan insentif secara ONLINE dan OFFLINE
  2. Saya mempunyai minat yang tinggi dan kepakaran dalam menghasilkan blog bagi setiap ahli dibawah kumpulan saya.Bagi setiap ahli saya sentiasa diberi tunjuk ajar bagaimana untuk menghasilkan blog yang serupa seperti blog saya.Dari A - Z diajar.
  3. Anda juga akan dimasukkan kedalam GRUP EKSLUSIF yang manasemua susur galur saya berkongsi ilmu dan pengalaman.Di GRUP EKSLUSIF upperline saya pula anda boleh menimba ilmu ,pengalaman dan motivasi secara terus dari mereka yang sudah bergelar jutawan SHAKLEE
  4. Anda juga akan turut diberi bahan seperti gambar,dokumen,iklan ,flyers,poster dan lain-lain lagi untuk memudahkan anda menjalankan bisnes SHAKLEE anda secara terancang.
Anda berminat dan tertarik untuk menjadi sebahagian daripada ahli keluarga empayar kami.Jangan berlengah lagi jom jana pendapatan bersama SHAKLEE

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment