29 Jul 2013

GLA Complex membuatkan masalah senggugut,Period tidak teratur & masalah kulit dapat diatasi- Kata Diana

Salam Hari Isnin,

Ida nak bagi testimoni dari Diana Jamal setelah menggunakan GLA Complex Shaklee
Jom kita layan testimoni beliau ye:-


Kenapa saya pilih GLA complex Shaklee daripada EPO yg saya boleh dpt dipasaran terbuka? Sebabnya.. saya dah pernah cuba, tp mungkin tak serasi dgn saya.. so tak berhasil. Sampailah saya berkenalan dgn GLA complex dari Shaklee beberapa bulan yg lepas. Alhamdulillah, sedikit demi sedikit perubahan saya nmpk. Dari perubahan positif pd kulit sampailah ke PMS. Ok, saya sbnrnya ada masalah dgn period cycle. Pernah sampai 3 bln tak period2. Ya, ini masalah terbesar saya! Mgkin sbb hormon kelam-kabut dan stress yg melampau. Selain itu, saya ada masalah sengugut yg melampau juga. Bila dtg bln, kompum saya akan tergolek atas katil sekali pakej MC! Tak MC, tak sah! Tak dpt MC, saya sggp cuti sdr. haha. Alhamdulillah, lepas ambil GLA complex ni, saya tak perlu pi ambil MC lg. Walau 1st day dia dtg, saya msh bleh bergerak pantas. Alhamdulillah.  Thanks Sis Lydzar Rusman sbb temukan saya dgn GLA Complex. 


Bagaimana GLA Complex mengatasi masalah Diana ye:-

 Herba tradisi yang dipercayai  
Borage adalah herba kegemaran orang Barat. Ianya merawat ulser, mengeluarkan virus, melegakan kelesuan, membersihkan kahak, meringankan kebas urat saraf dan meningkatkan stamina.

Mengawal selia estrogen dan testosteron 
 GLA membentuk prostaglandin untuk mengawal selia hormone lelaki dan wanita, memperbaiki simptom PMS seperti kesakitan, mood swing, retensi air dan sakit payudara.

Melambatkan menopous 
- Memperbaiki keadaan menopaus seperti hot flashes, insomnia, ketidakhadaman, depresi. Pengambilan jangka panjang akan melambatkan penuaan, mengetatkan uterus, memberi tone kepada uterus untuk kulit lebih muda.

Memperbaiki prostatomegaly 
- GLA memperbaiki masalah prostat lelaki dan masalah kerap kencing
Menentang kanser - GLA adalah anti oksidan yang meningkatkan sistem imun tubuh, menghalang pertumbuhan sel tumor dan kanser.

Memperbaiki inflamasi kulit 
- ianya mengurangkan inflamasi kulit, eczema, alergi, kegatalan, kulit kering, memeprbaiki bintik penuaan, timea, kurap. Ianya juga meringankan sakit dan bengkak yang terjadi dari rheumatisma, artritis.

Menghalang komplikasi diabetes 
- Merendahkan gula darah, berkesan untuk diabetes semasa hamil dan usia tua. meringankan kebas dan kesakitan disebabkan oleh gula darah tinggi.

Pelangsingan dan menghalang tambah berat badan 
- Merendahkan kolesterol LDL, menghalang penambahan berat badan dengan berkesan, memberi tone pada kulit dan otot untuk manita secara berperingkat untuk mencapai bentuk badan cantik, menghalang penambahan berat badan. Ambil semasa perut kosong untuk mengelak keasidan hiper.

Menghalang tekanan darah tinggi 
- Menghalang pembekuan darah, merangsang peredaran darah, pengembangan salur darah, memperbaiki tekanan darah tinggi, mengelak masalah jantung seperti arteriosklerosis dan myocardial infarction,

Memperbaiki tekstur rambut
 - Memperbaiki rambut kering dan keadaan rambut gugur.
Hiperaktif and autrism (ADD/ADHD) - Dibukti secara klinikal bahawa GLA minyak ikan memperbaiki keadaan kanak-kanak berautisma, sukar menerima tumpuan untuk belajar dan hiperaktif.

Hokeh bagi sesiapa yang ada mengalami masalah seperti Diana
Ingin mencuba GLA Complex boleh hubungi ida ye
TIPS EKSLUSIF dan JADUAL PEMAKANAN EKSLUSIF akan ida berikan ye
Itu untuk pembeli yang membeli dengan ida sahaja ye
Meh dapatkan cepat
GLA Complex tengah PROMO tahap TAK TAHU NAK CAKAP ni hehehehe
Ida Umielman
0193397363
nurelmanami@gmail.com
www.facebook.com/UmielmanShoppe


***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment