11 Jun 2014

Cash On Delivery @ COD dikawasan Bandar Kinrara,Puchong..

Salam Bersiaran,

Entri kali ni ida lebih banyak nak becerita pasal kawasan jajahan ida jeye.Huhuhu jajahan sangat lah kan.Ida hanya ingin memberitahu kawasan-kawasan yang kebiasaannya ida melakukan khidmat Cash On Delivery ataupun COD yang lebih femes dan dikenali kan.Jika entri sebelum ni ida bercerita bagi kawasan Taman Puncak Jalil dan juga Taman Equine tapi kali ini ida bergerak jauh sikit iaitu di Bandar Kinrara yang berhampiran dengan Bandar Puchong.



Jom kita berkenalan serba sedikit denga Bandar Kinrara ni ye:-

Bandar Kinrara adalah sebuah bandar di Puchong, Selangor, Malaysia. Hutan Simpan Ayer Hitam terletak di selatan. Island & Peninsular Berhad memulakan pembangunan bandar di bawah Perumahan Kinrara Berhad pada tahun 1991. Satu-satunya jalan pautan kepada pembangunan kemudian adalah melalui Jalan Puchong sebelum memasuki Kinrara Kem Tentera jalan. BK1 telah dibina untuk rumah teres kos rendah sebelum BK2 teres dua tingkat mula pembinaan. Pembinaan Lebuhraya Besi Puchong-Sungai (laluan Persekutuan 217) membantu Bandar Kinrara untuk mengembangkan fasa pembangunan di kedua-dua tepi lebuh raya. Satu laluan bawah dikaitkan kedua-dua belah pembangunan.


Ha bagi orang-orang yang berada dikawasan Bandar Kinrara yang nak dapatkan produk Shaklee secara COD boleh lah hubungi ida ye,Jangan malu jangan segan ye.

Ida Umielman

0 comments:

Post a Comment