2 Jun 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Rahsia Puan Faezah yang dulunya bersaiz XXL kepada saiz S

Salam,

Lambakan produk menurunkan berat badan di pasaran sekarang membuatkan ramai yang teruja ingin mencubanya terutama kaum wanita kan.Ada jenis produk yang memberi kesan yang sungguh cepat dan ada yang memerlukan masa untuk memberi kesan positif kepada penggunanya.Pelbagai pilihan yang ada kan.

Seperti mana yang telah diketahui Shaklee turut mempunyai produk untuk menurunkan berat badan.Set Kurus Shaklee yang menjadi pilihan semua buat masa sekarang.Alhamdulillah sudah ramai yang menunjukkan kesan positif selepas mengamalkan Set Kurus Shaklee ni.Salah seorang yang berjaya mendapat berat badan yang diidamkan dengan Set Kurus Shaklee ialah Puan Faezah ini.Cuba lihat seluar yang beliau pakai dari saiz XXL kepada saiz S.


Ini pula apa yang beliau kongsikan.

just nak share.... ni cara saya... yes,nasi ade carbo...so, leh cut but not avoid(tp leh amek carbo dari sumber mknn yg lain). kok ye pon saya makan jugak even sikit nasi tu..... gula pulak memang saya avoid yea....makanya, air manis2 tak minum. air dalam tin lupakan terus. buah dpt ganti gula coz dlm buah pon dah ade gula....semulajadi.. dan certain sayur pun ada gula semulajadi.. minyak lak klau amek berlebihan buatkan lemak susah nak dibakar(nk2 lemak tepu).. gerenty tu taknak cakap la tapi in Shaa Allah boleh turun kg tu....saye dah try...then, combine lah dengan Shaklee, mempercepatkanlah proses tu ^^

set mana nak makan tu semua saya makan tapi tak lah terus mkn semua.. ikut step dan bajet monthly saya lah. tapi, highly recommend cinch tea tu. superb sangat kesannya! lagi2 pada orang yang berat "diam" je walaupun konsisten makan makanan sihat.

dan, ingat... ni semua bukan diet.. ini lifestyle. no worries, takkan naik balik berat badan, takkan ade rasa "bagai badan di pam2" klu stop mkn set diet shaklee.. sbb apa? sbb shaklee tak suh tahan makan.. malah pliz berdisplin jgn miss2/skip makan.. shaklee ni aturkan balik fungsi tubuh..Vitamin Shaklee bukan ubat kurus dan bukan dadah, jika diambil dalam dos yg disuggestkan ok je..

Menarikkan perkongsian dari Puan Faezah ni.Jangan tak tahu ye Puan Faezah ni turut ambil Set Kecantikan Shaklee ye.Tapi itu di entri seterusnya akanida kongsikan testimoni Puan Faezah ni ye.

Puan Faezah ini hanya amalkan Lecithin,Alfalfa dan juga HerbLax Shaklee sahaja.


Berminat nak dapatkan Set Kurus Shaklee seperti yang diamalkan Puan Faezah ni.Boleh hubungi ida ye.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment