5 Jun 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Bukan berat sahaja turun tapi warna kulit semakin sekata dan jerawat pun hilang - kata Puan Norhazlina

Salam,

Bila bercerita tentang kurus ni ramai betul yang tertarik ingin membaca nya kan.Kalau dahulu kaum wanita lebih sinonim dengan bab untuk menurunkan berat badan ni tetapi sekarang kaum lelaki tidak terkecuali kan.Kira zaman sekarang lelaki mahupun wanita mementingkan bentuk badan yang ideal agar penampilan nampak lebih bergaya kan.

Ok2 kalau dah cerita bab kurus ni sudah tentulah ida akanselitkan dengan testimoni-testimoni dari customer yang dah berjaya kurus dengan Set Kurus Shaklee kan.Adalah satu kegembiran jika mendengar berita gembira dari customer yang berjaya turunkan berat badan selepas mengamalkan supplemen yang dicadangkan.

Kali ini testimoni dari Puan Norhazlina pula ye yang mengambil Set Kurus Shaklee yang mengandungi ESP ,Lecithin dan juga Alfalfa Shaklee.



Alhamdulillah selepas 3 bulan mengamalkan Set Kurus Shaklee ini Puan Norhazlina berjaya menurunkan berat badan beliau sebanyak 7 kg disamping bonus lain yang beliau dapat iaitu warna kulit sekata dan jerawat pun hilang.

Bertambah-tambah gembira lah Puan Norhazlina ni kan bukan sahaja dapat turunkan berat badan sahaja tapi kulit wajah juga makin cantik.

Bagaimana anda teruja tak baca testimoni Puan Norhazlina.

Jika berminat ???

Hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment