22 Mar 2013

SUCCES STORY:" Dulu mak selalu mengadu jari kaki dan kaki selalu lenguh,tapi selepas ambil ESP semua rasa tu hilang"

Salam,

Bagi semua yang mempunyai ibu yang telah lanjut usia
Pasti biasa dengarkan ibu-ibu anda mengadu yang mereka selalu mengalami sakit-sakit kaki kan
Meraka nak sembahyang pun susah kan
Tapi kekadang bukan orang yang dah tua je mengalami begitu golongan muda pun tidak terkecualikan

Ok jom kita layan Testimoni dari mak  Puan Aini yang selepas menggunakan ESP lenguh di jari dan kaki hilang

Kata Puan Aini:-

Sebelum tido..saya just nak share utk semua tentang ESP ni..

Kebanyakan supplement vitamin bagai, just untuk cantik...
Tapi bagi ESP ni bukan sahaja utk cantik, tp MAIN item untuk kebanyakan penyakit..

Sebelum ni, mak saya cakap..jari kaki n kaki ada lenguh2..pastu saya suruh mak minum ESP ni..

then malam tu mak cakap, sekarang kaki da xde lenguh2 lagi..nk solat pun senang..masa tu mak baru minum 2-3 kali ESP ni ye..

Esok pagi tu,mak nak tgk apa lagi khasiat ESP ni..kalau nk cerita kat mak, takut mak xfaham, so, saya bg la ipad ni suruh mak tgk semua produk SHAKLEE..

Lps mak baca tu, terus mak amik 1tab ESP..

Utk pengetahuan semua mak saya skrg berusia 68 tahun ye..

INI DIA MAK PUAN AINI tu ye:-


Percaya  tak umur mak Puan Aini ni dah 68 tahun tapi muka tak nampak macam orang dah umur 68 kan

Jom semua kita hadiah kan ESP yang bagus untuk semua ni kepada MAK kita ye
Biar mereka sentiasa SIHAT dan BERTENAGA

Berminat nak dapatkan ESP yang OHSEMMMMMM ni

Hubungi saya ye:-

Ida Umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
blog:http://umielman.blogspot.com
Fan page : www.facebook.com/UmielmanShoppe

*****COD kawasan Bandar Putra Permai.Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment