22 Aug 2013

Alfalfa,Omega Guard Lecithin dan ESP penyelamat saya bagi masalah kegemukan yang menghantui saya selama ini - Musliana

Salam,

Sebab ramai yang tanya pasal SET KURUS
Jadinya dengan ini ida nak kasi tayang lagi pelanggan yang berjaya kurus dengan SHAKLEE
Bagi semua teruja nak kurus ye
Dan dapatkan berat yang diidamkan wokeh
Jom layan testimoni dari Musliana ni ye

Kata beliau:-

Shaklee merubah impian menjadi kenyataan......

Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah.......

Itu pengakuan ikhlas dari Musliana ye
Dah cuba macam -macam ubat-ubatan tak kira murah ke mahal
Malah ke Slim Center pun dah
Tapi berat turun kejap pastu naik semula
Tapi dengan SHAKLEE beliau rasa kelainan
Selain turunkan berat badan, ia turut buat kulit menjadi cantik
Yang penting ubat darah tinggi yang selam ini beliau ambil tak perlu ambil lagi selepas ambil SHAKLEE
Mesti nak tengok gambo perubahan yang ida gembar gemburkan tu kan
Meh tengok gambar ni
Bagi kasi besar-besar bukak mata ye hehehehehe

Beliau hanya ambil Herb lax, Alfalfa,Omega,Lecithin dan ESP sahaja
Tapi sebab Heblax tak hado stok sekarang jadi dengan Alfalfa pun sudah cukup memadai
Klik link ni untuk tengok yang berjaya turun berat badan dengan Alfalfa ye sini

Ok mari-mari siapa yang nak dapatkan berat badan yang diidamkan
Hubungi ida ye
Anda akan diberi TIPS EKLUSIF dan JADUAL PEMAKAN EKSLUSIF dari ida ye
Tidak dilupakan SPECIAL GIFT untuk pembelian dengan ida
Jom cepat dapatkan



Ida Umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
page:www.facebook.com/UmielmanShoppe

*** COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment