31 Oct 2013

Pedih hulu hati ku hilang dengan ESP Shaklee

Salam,

Huhuhu tajuk x ingat kan.Tapi memang kenyataan pun.

Ni kisah minggu lepas ye.Tiba-tiba ida alami pedih hulu hati.Adih memang tak selesa kan.Serba tak kena jadi nya tetapi satu keajaiban telah berlaku apabila setelah minum segelas ESP ataupun Energising Soy Protien yang super HOT tu pedih hulu hati ku hilang.Memnag gembira je rasa hati ni.Daku dah ada penawar jika diserang pedih hulu hati lagi.

Ada yang pernah alami masalah seperti ida.Tak selesa tau kalau kene pedih hulu hati ni.Jom kita atasi dengan ESP yang best ni ye.Kebiasaanya juga pedih hulu hati ni sering dialami oleh ibu mengandung jadi bagi atasi nya jom kita ber ESP.
Selain atasi masalah pedih hulu hati boleh bagi tenaga juga
Memang terbaikkkkkk lah kan

<TAHUKAH ANDA >

ESP  @ Energising Soy Protien




Pengambilan protein membina otot dan organ yang sihat. Ini akan menghadkan ‘kemahuan’ tubuh kita terhadap makan bergula dan berkanji.
Energizing Soy Protein Shaklee mengandungi 22 jenis asid amino dan ia adalah satu-satunya produk di pasaran yang menyediakan 9 asid amino penting yang tidak boleh dihasilkan oleh badan manusia. Ia adalah sesuai untuk semua peringkat umur – tua atu muda.
Protein kacang soya adalah dua kali lebih dari daging, 4 kali lebih dari telur, 12 kali lebih dari susu. Ia juga rendah lemak, rendah kolesterol dan mudah diserap oleh badan manusia.

Antara lain vitamin yang boleh menghilangkan pedih hulu hati ialah:-

Vitamin B Complex


 Vitamin B-Complex  untuk penghadaman, terutamanya bagi menukarkan gula kepada tenaga
Vitamin B complex adalah vitamin yang paling utama dalam mengatasi kelesuan dan tekanan. Vitamin B Complex yang lengkap mengandungi 11 jenis vitamin B yang memberi sokongan kepada badan, dari segi kesihatan fizikal dan juga mental. Vitamin B complex mempunyai elemen yang meningkatkan metabolisma, tenaga dan kesihatan otak.

Pepermint Ginger Plus Shaklee



Peppermint-Ginger Plus Shaklee adalah suplemen yang dirumuskan khas dari 4 jenis herba iaitu Daun Pudina, Halia, Adas dan Cekur Manis yang membantu melegakan pedih ulu hati. Selain itu, ianya juga membantu melegakan masalah gastrik, badan berangin dan cirit-birit. 

Daun Pudina merangsang mengeluarkan peluh yang dapat menyekat demam apabila seseorang itu dijangkiti selsema. 

Halia merangsang rembesan enzim Salvia untuk pencernaan makanan. Ia membantu melegakan ketidakselesaan perut dan usus, sakit haid, loya dan mual angin ketika mengandung.

Pokok Adas bertindak melegakan kembung perut dan membantu dalam masalah alergi pada saluran usus.

Cekur Manis membantu melegakan masalah perncernaan dan gejala batuk dan kahak.


Berminat?
Hubungi ida

Ida umielman
0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

1 comment: