23 Oct 2013

Cela-cela dan jerawat di muka berjaya diatasi hanya dengan 5 sachet Shaklee Collagen Powder-Cik Zie

Salam,

Promo Shaklee Collagen Powder masih berbaik  9 hari
Bagi yang memang peminat tegar Collagen
Pastinya awal-awal dah beli Shaklee Collagen Powder ni'
Ada yang terus ambil 1 set
Buat stok katanya
Yela harga memang murah siap ada percuma lagi SEKOTAK
Siapa tak nak kan
Lagi pun nak dapat promo begini setahun sekali jer
Lepas ni tak tahu lagi bile akan ada promo Shaklee Collagen Powder ni
Eh panjang pula bercerita ida ni ye
Jom layan testimoni Shaklee Collagen Powder ni nak :-

Testimoni Cik Zie

selamani aku dokk bg testimonial orang pasal colgen powder shaklee kan!! kali ini aku sendiri nk post pasal aku sndiri.. huhuh... saja nk glamour jup.. hehehe..
B4 ni mmg la kulit aku mmg dah cntik.. (perasan yang tiada perasaan) hahaha bajet2 cute gituu.. kulit memeg cerah p xde r cerah ala2 omputeh 2.. dan xde la secerah ala2 negro.. hehehe.. dulu memg pakai makeup2 nie.. sebb dh terbiasa pakai.. kalau x pakai terasa mcm xde semngt lak ni p keje ni.. BUT now! saya rasa dh lebih yakin.. 1st xpayah dah aku nk pk. ap y ptt akau reserch foundation y sesuai gan kulit aku.. bag ttp cele2 dan jerawt2 kat muke aku ni hah!! bile bajet ade lebih.. saja2 aku try colegen powder shaklee nie.. (niat dihati mmg nk try jek) pas mkn 5 paket.. mcm dh nmpak kesan.. b4 ni pun mmg mcm dah nmpak.. terujaaaa beb!!!! dah skunk dah xpyh pk makeup2 mcm artis.. xpyh nk pk foundation2,,

Ni pula gambar Cik Zie kita ni ye

Buat pengetahuan semua Cik Zie ni baru ambil 5 sachet Collagen Powder ni TETAPI sudah menampakkan kesan yang sungguh menarik pada kulit wajah beliau ye
Jangan tak percaya ye baru  5 Sachet  kesan -kesan jerawat kat kulit wajah beliau dah tidak kelihatan hokeh
Nampak comel je cik Zie ni kan

Ha bagi sesiapa yang dah teruja melihat hasil yang diperoleh cik Zie kita ni dan berkobar-kobar nak guna Shaklee Collagen Powder ni
Boleh hubungi ida ye
Anda akan diberi HARGA ISTIMEWA dengan setiap pembelian melalui umielman.blogspot.com
Serta
TIPS EKSLUSIF DAN JADUAL EKSLUSIF secara PERCUMA dari ida ye

PENGUMUMAN!!!!!!

Dengan setiap pembelian 6 kotan Shaklee Collagen Powder anda berpeluang untuk menikmati perkara-perkara dibawah:-
  • FREE sekotak Shaklee Collagen Powder
  • FREE MEMBERSHIP yang bernilai RM65
  • FREE CONSULTATION secara berterusan
  • CASH BONUS dari Shaklee bernilai RM100++
  • FREE COQ 10 Plus yang bernilai RM100

Berminat!!!!!!!!!

Ida umielman
0193397363

****COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment