22 Oct 2013

Testimoni Garlic Complex Shaklee

Salam,

Testimoni Garlic Complex Shaklee



Garlic Membantu Menghindarkan Selsema

Saya sesekali mudah kena selsema. Tambah2 kalau lepas asyik minum air sejuk ada ais batu, bersejuk, tak cukup tidur and etc mula lah nak bersin dan hidung berhingus. Jadi disebabkan saya dah tau saya mudah kena selsema, sebagai langkah prevention; saya amalkan ambik garlic. Kesan dia yang saya nampak, saya jarang kena selsema dan kalau kena pun tak lah teruk sangat. Mungkin sebab pengambilan garlic yang konsisten dapat bantu tingkatkan sistem imun badan saya :)


 Garlic Bantu Kurangkan Bengkak



Kredit kepada Ainul Malik SCB 


Selalunya kalau bengkak2 ni maknanya kuman atau bakteria dah serang bahagian berkenaan. Kadang2 boleh menyebabkan nanah. Jadi garlic boleh jadi alternatif yang membantu mengurangkan bengkak sebab garlic dapat bertindak sebagai antibiotik semulajadi. Garlic lebih mesra dan selamat tambah2 lagi untuk para ibu yang mengandung ataupun menyusukan anak kadang2 tu risau kan nak makan ubat-ubatan ni walaupun dah dijamin selamat oleh doktor. Tapi, kalau sakit teruk, dapatkan nasihat doktor dan jangan tak makan ubat pula ye! :)

Sumber testimoni dari Hazrina

Nak harga super duper murah dan best
Hubungi ida ye

Ida umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
pages:www.facebook.com/UmielmanShoppe

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitanya

0 comments:

Post a Comment