13 Oct 2013

Dengan Shaklee Collagen Powder mampu atasi masalah period,senggugut dan migrain saya selain buat kulit jadi cantik - kata Anis

Salam,

Testimoni Shaklee Collagen  Powder  yang super duper HOTTTTTT
Menjadi idaman semua orang sekarang ni
Biasa dengar orang ambil kolagen untuk bagi kulit ANJAL,GEBU,TEGANG dan macam-macam lagi
Tapi selain dari itu
Kolagen juga mampu mengatasi masalah period,senggugut dan migrain
Tak percaya?
Ini cerita sebenar hokeh
Jom baca testimoni dibawah

Testimoni dari Anis Zaifariza

Nak share testimoni la produk shaklee yang saya ambil b,compleks,esp,vit c ,omega dgn vit e...sayani period mmg lama sampai 2 minggu..first period sampai hari ke 6..cuma kuar coklatje(kesian suami he he )dkt hari ke 7 baru heavy so memakan masa dkt 2 mgu br hbs..fuuh..produk yg kat atastu saya mkn tp samaje...cuma baru2ni saya ambil collegen powder dh masuk 7 paket alhamdulilah bulanni period saya first dayje dah heavy tak mcm dulu..alhamdulilah tk kena mgrain or senggugut..mkn collegen powdertu nak kulit cantik tapi dapat benefit lain...alhamdulilah..


Ini apa yang di katakan oleh Anis Zaifariza:-


Tujuan utama anis makan Shaklee Collagen Powder untuk kasi kulit cantik
Tapi beliau dapat benefit lain dengan ambil Collagen
Memang terbaikkan 2 in 1 lah katakan

Teruja mendengar?
Ada masalah seperti anis ni?
Ingin mencuba Shaklee Collagen Powder dan rasai penangan collagen yang HOTT ni
Hubungi ida ye

Ida Umielman
0193397363

****COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment