14 Feb 2014

Testimoni Ibu Hamil & Chicken Pox : Selepas seminggu ambil Nutriferon , B Complex , Vitamin C , ESP , Basic H dan Set Nutriwhite , Alhamdulillah kesan parut Chicken Pox sudah tiada

Salam Hari Khamis,

Ok sebelum ni ida ada kongsikan mengnai penyakit Chicken Pox atau pun cacar air kan,

Pada entri tersebut dibagitau kesan terkenanya Chicken Pox pada Ibu hamil 
Bagi yang tak baca lagi entri tu , jemput klik link dibawah ye



Kali ni ida kongsikan pula Testimoni dari Puan Zura yang terkena Chicken Pox ketika fasa awal kehamilan beliau.

Jom baca testimoni di bawah ye


Ok jangan senak pasal ESP..!! Meh nak share testimoni syok sendiri.. hahahaa.. ermm saya paling gerun dengar perkataan chickenpox.. serius sangat-sangat takut.. lagi pulak tak pernah kena dari kecil.. sebelum ni rasa selamat je..



Tapi rupanya panas tak sampai ke petang.. hujan di tengah hari.. ohh seram sejuk sedih semua ada laa.. ditambah pula saya di awal mengandung.. ada yang advice suruh gugurkan baby.. oh no..!! 

Nak dijadikan cerita.. memang teruk gila chickenpox itu menyerang.. sampai rasa agaknya orang kene AIDS macam ni ke.. hahahaa.. tapi mujur saya ada SHAKLEE.. ini bukan overclaim ok.. ni pengalaman saya.. dengan SHAKLEE saya kembali suci hanya dalam tempoh seminggu.. sampai ada yang tak percaya betul ke kene chickenpox.. 

Apa yang saya ambil..?? Memula risau sangat.. sebab nak makan vit e tak boleh.. gla lagi laa harapan kan.. so sayakonsisten dengan Nutriferon, bcomplex, vit c, ESP tentunya.. N paling utama.. hari2 mandi dengan BASIC H dan NUTRIWHITE. Dua ni jadi sabun mandi saya sepanjang diserang oleh ayam nie..!! N hasilnya.. dalam masa lebih kurang seminggu.. sangat amazing..!!


CREDIT TESTIMONI

Ni ida bagi closed up gambar Puan Zura selepas beliau diserang Chicken Pox dan selepas beliau consume Shaklee




Credit 

Nampak tak perubahan pada kedua-dua gambar di atas.

Penangan selepas ambil Shaklee selama seminggu.Bagi yang pernah diserang Chicken Pox dan ingin kulit seperti pulih seperti sedia kala bolehlah amalkan apa yang telah Puan Zura amalkan iaitu Nutriferon , B Complex , Vitamin C , ESP , Basic H dan Set Nutriwhite.

Bagi yang berminat nak dapatkan vitamin Shaklee seperti yang Puan Zura amalkan boleh hubungi ida ye


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363
Email : nurelmanamani@gmail.com
Pages : www.facebook.com/UmielmanShoppe

***COD kawasan Bandar Putra Permai , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment