27 Feb 2014

Testimoni Set Hamil Shaklee : Kulit semakin cantik,bacaan HB juga OK,senang bangun pagi disamping senang membuang penangan menggunakan Set Hamil Shaklee

Salam,

Lagi testimoni dari ibu hamil selepas menggunakan Set Hamil Shaklee.
Pengalaman dari ibu yang kini mengandung anak ke-4 dimana mengandung kali ini baru beliau ambil Shaklee ketika hamil.
Alhamdulillah ramai yang memberi komen positif selepas menggunakan Set Hamil Shaklee.

.ok la back to our citer, actually saya baru masuk bulan ke 3 gunakan produk shaklee ni....skang kan tgh pregnant so dalam bulan ke 5 saya mengandung baru consume vitamin ni.. Sebelum tu mmg makan ubat yg doktor spital bagi tu ajek, tp mcm tak bape jalan sebab ni pun saya dah masuk anak ke 4...yang 3 atas semua dah sekolah, so penat tu mmg lebih sket laa. ok la, tak mau celoteh panjang cuma nak share antara apa perubahan yang saya lalui lepas consume vitamin shaklee ni.

Masa saya pregnant ni, mmg allergic habis, kat badan naik ruam, gatal2 kat leher, teruk jugak especially kalo berpeluh mmg menggaru jek laa...merah2 abih, sapu ubat pun tak jalan even makan vitamin C yg spital provide pun tak jalan, tp lepas makan shaklee ni sikit2 ilang now dah takde langsung, even kalo peluh2 pun mmg takde gatal, satu lagi saya ni ada resdung, kalau dulu kat belakang badan mmg ada gatal2 tp Alhamdulillah skang syukur sangat..gatal2 dah takde even parut pun makin lama makin pudar....part yang saya suka nak share ialah bila saya dapat rasakan perubahan pada kulit ni sendiri..kalo dulu kulit saya kering, especially kat muka ni..selalu mengelupas pastu bila pegang mmg rasa kasar, now dah tak lagi, pegang rasa moist jek then parut jerawat pun slowly ilang...jerawat pun Alhamdulillah dah jarang nak tumbuh....satu lagi, senang betul nak buang air besar, kalo dulu biasa 3 ari sekali, now tiap2 pagi toilet dah melambai2..heheheh

Masa pregnant ni hb saya selalu rendah, bila check up kat klinik nurse kat situ siap sound kalo darah ni rendah lagi kene gi jumpa doc kerap...bising gak dia...padahal saya dah banyak makan sayur hijau, siap survey lagi makanan apa leh tambahkan darah, tanya org kat FB tu lagi...lepas makan2 pun sama gak camtu...frust betul, bukan apa takut effect kat baby and diri sndri gak kan, tp Alhamdulillah lepas makan benda ni dalam 2 bulan pegi check up , nurse kata dah ok sangat,.....syukurnya.....thanks to shaklee
Makan vitamin ni jugak buat saya lebih bertenaga...maklumla yg ni ngandung anak ke 4..yang sebelum ni seme dah besar2..so agak penat uruskan kerja2 umah ditambah kerja lagi, jadi adanya B-complex ni rasa badan tu sedap sket laaa...dah boleh ke sana ke sini dgn aktifnya.....kdg2 bila duduk jek tak buat kerja rasa tak sedap ati plak...ter'aktif' dgn sendirinya...huhuhuh

Ostematrix ni plak mmg makan setiap malam kan, yg saya paling suka and terpukau bila SENANG BANGUN PAGI...seriously...saya ni jenis kalau penat selalu susah bangun pagi atau tido lewat, tp bila makan ostematrix ni dalam kol 5.30 pagi mesti dah bangun, pastu mata terkebil2 dah tak leh tido, apa lagi terus bangun and prepare utk sarapan, kemas umah...ni pulak anak2 dah sekolah mmg cantek sangat la tuh....suka sangat tau..kalo dulu selalu kene perli ngan suami asik bangun lambat jek, skang dia dah ok....hehehehe...satu lagi kan, saya ni jenis selalu tulang kat kaki ada bunyi kalo bangun dari duduk atau gerakkan kaki tu tp Alhamdulillah sejak makan oste nih, dah takde bunyi2 tu lagi, agak terkejut gak laaa....bunyi tu plak tak agak2..kuat gak, malu kadang bila org dengar..skang Alhamdulillah, syukur sangat...
ESP baru beli so belum nampak lagi perubahannya tapi rasanya mmg sedap laaa..ditambah ngan milo suam..huhuhuh.....nanti bila dah ada apa2 perubahan saya bagitau ek. Ok la, apapun so far shaklee terbaeekkk laaa....thx pada Hana and kak Cery especially website akak tuh...info kat sana mmg banyak betul, tak terabih lagi saya baca....huhuhu....thx again.....

credit

Itu dia pengalaman dari ibu hamil yang berpuas hati selepas menggunakan Set Hamil Shaklee.
Pasti ramai tertanya-tanya apa itu Set Hamil Shaklee kan.
Meh ida close up sikit gambar bagi Set Hamil Shaklee ni



Nak baca lagi testimoni-testimoni menarik dari ibu hamil selepas menggunakan Set Hamil Shaklee
Boleh klik link kat bawah ni ye



Kalau berminat boleh lah hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment