17 Feb 2014

Testimoni Set Hamil Shaklee : Morning sickness tiada , badan bertenaga , kaki tak kejang dan sentiasa ceria kesan dari Set Hamil Shaklee

Salam bersiaran di Hari Isnin,

Sebabkan hari ni Hari Isnin harapnya mood semua orang adalah pada tahap yang gembira ye
No Monday Blues k
Pada entri sebelum-sebelum ni ida ada kongsikan testimoni mengenai Set Hamil Shaklee kan
Kali ini pun ida akan kongsikan juga testimoni Set Hamil Shaklee buat tatapan semua pembaca setia blog umielman ni ye
Jemput semua baca ye

Assalamualaikum,
Hari ni saya nak share tentang set hamil shaklee.
Saya mula ambil set shaklee masa menyusukan anak yang sulung. Masa tu memang penat sebab dia kuat menyusu dan kurang tidur malam dan tak nak lepas sik nyusu jer.
Masa mengandungkan anak kedua saya memang ambil set penuh shaklee. Kesannya walaupun saya mengalami morning sickness saya masih boleh fokus semasa pemanduan ke pejabat. Balik rumah saya takla melepek sangat walaupun yang sulung masih lagi menyusu badan waktu malam.
Kat pejabat saya masih lagi naik turun tangga dan bergerak dengan aktif walaupun kadang-kadang ada simptom mengantuk yang melampau.
Saya jarang kena cram walaupun kat pejabat suhunya sejuk macam dalam peti ais. Macam tu juga di rumah. Saya amalkan pengambilan ostematrix dan omega untuk maintain tak kena cram dan suhu badan tak terlalu kesejukan selain ambil omega untuk baby dalam kandungan.
Ditakdirkan saya kemalangan jalanraya lagi 2 minggu mak bersalin. Masa kemalangan saya masih lagi boleh fikir nak buat apa dan tak panik walaupun saya kesakitan di dada.
Paling best masa nak bersalin saya boleh relax walaupun contraction kuat. Saya boleh pergi mandi dan buat solat sunat sebelum kejutkan suami untuk pergi hospital. Alhamdulillah saya tak panik dan relax je walaupun sakit. Boleh berbual dgn nurse kat dewan bersalin lagi masa tu.

Ini pula kesan yang beliau perolehi apabila ambil Set Hamil Shaklee yang mana terdapatnya ESP , Vita Lea , Vitamin C , B Complex , Ostematrix dan juga Omega Guard di dalam Set Hamil Shaklee ini

Set yang saya ambil masa kehamilan:

ESP (saya makan masa breakfast biasanya)-kesannya walaupun mengandung saya masih lagi boleh control kelaparan (orang IT kerja mana tentu masa )

B Complex- makan pas breakfast. Yang ni wat kita tenang je tak kelam kabut dan stres

Vitalea with iron- sangat penting untuk nutrisi tambahan tambahan pula saya ni jenis hb low memang kena telan 2 biji sehari kalau tak rasa nak pitam

Vitamin C - masa ni vit c 500mg takde stok so saya ambil chew c 5 biji sehari

Ostematrix-saya tak minum susu anmum masa mengandung kali ni ambil oste aje.

Omega- saya selalu kena sakit sendi masa hujung mengandung (sindrom capal ) so ambilla omega. Omega memang bagus untuk otak baby dan uminya ;-)

Credit

Itu antara luahan ibu hamil yang terasa keterujaan selepas menggunakan Set Hamil Shaklee.Disamping menjadikan ibu hamil ceria dan sentiasa bertenaga sepanjang kehamilan ia juga dapat memberi ntrisi terbaik kepada bayi didalam kandungan

Ingin dapatkan Set Hamil Shaklee yang menjadi pilihan ibu-ibu hamil sekarang

Boleh hubungi ida ye

Set Hamil Shaklee tengah ON SALE sepanjang bulan Februari 2014 ini tetapi hanya dari blog umielman sahaja ye dan untuk pembaca setia blog ini

Nak baca lain - lain testimoni Set Hamil Shaklee ada di bawah ni :-



Nak????

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363
Email : nurelmanamani@gmail.com

***COD kawasan Bandar Putra Permai , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment