24 Mar 2014

Testimoni ESP Shaklee : 5 bulan merana gatal-gatal ditangan tetapi Alhamdulillah selepas mencuba ESP Shaklee,Vitamin C serta Alfalfa Shaklee gatal-gatal semakin berkurangan

Salam bersiaran pembaca setia,

ESP ohhhh ESP .Ramai betul yang mendapatkan ESP Shaklee yang tengah Promo ni kan.Harga tengah Promo tu yang ramai beli 2-3 tin sekali.Ada juga yang beli 6 tin terus.Memang satu pelaburan yang menguntungkan.

Testimoni dari Norida selepas menggunakan ESP Shaklee,Vitamin C serta Alfalfa  Shaklee


Kat bawah ni ida bagi close-up sikit gambar sebelum Norida ambil ESP Shaklee, Vitamin C dan Alfalfa Shaklee dan selepas beliau consume kesemua vitamin ini
Alhamdulillah gatal-gatal yang beliau alami beransur hilang selepas beliau ambil ESP Shaklee,Vitamin C dan Alfalfa Shaklee.


Bagaimana ESP Shaklee,Vitamin C dan Alfalfa Shaklee membantu:-



ESP
****
-Membekalkan tenaga
-Mencerahkan dan melembapkan kulit
-Memberikan rasa kenyang (sesuai untuk yang diet jugak)
-Diperlukan untuk kuku, rambut dan kulit yang sihat
-Membantu sistem pertahanan tubuh untuk melawan penyakit

Vitamin C
********
-Sebagai Antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
-Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit yang akan menjaga kekenyalan ,kelenturan serta kehalusan kulit
-Mencerahkan kulit

Alfalfa Shaklee
************** 
-Mencuci hati, darah dan usus – Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
-Melawan alahan – Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air (athlete’s foot) dengan berkesan.
-Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut – Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperasiditi, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.
-Menyingkirkan lemak dan kolesterol – Kajian klinikal terbukti bahawa penggunaan jangka panjang daripada alfalfa akan menghapuskan lemak, mengurangkan kolesterol, mencegah penyakit jantung, strok dan darah tinggi. Hanya Alfalfa sahaja mengandungi saponin, seperti span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolesterol.
-Melawan tumor – Memakan 30-50 tablet untuk mengalkalikan badan, dengan itu memperbaiki sel-sel kanser dan membuang tumor.
-Melegakan keletihan – Melegakan keletihan dan sebagai rawatan kepada kebanyakan penyakit
-Mencegah/ merawat atritis – Melegakan sakit atritis dan kesakitan

Berminat???

Hubungi saya
Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil, Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment