4 May 2014

Testimoni ESP Shaklee : Alhamdulillad dengan bantuan ESP Shaklee dapat kumpul 16 bekas dadih susu ibu setiap hari

Salam,

Dalam Set Penyusuan 3M Shaklee terdapatnya ESP , Vita Lea , Vitamin C ,B Complex , Ostematrix dan juga Alfalfa Shaklee.

Ada di antara ibu-ibu menyusu yang hanya mengambil ESP Shaklee semasa tempoh penyusuan dengan si manja di sebabkan oleh beberapa faktor yang menyebabkan mereka tgidak boleh untuk mengambil ke semua vitamin yang terdapat di dalam Set Penyusuan 3M Shaklee.

Antara ibu-ibu menyusu itu ialah Puan Iza dimana beliau tidak dibenarkan untuk mengambil sebarang supplemen tanpa kebenaran doktor.Beliau hanya mengambil ESP Shaklee dan Alhamdulillah susu ibu beliau melimpah ruah dan ada yang terpaksa dibuang disebabkan tiada tempat untuk menyimpan susu perahan tersebut.

Walaupun anak beliau berada di hospital tetapi bekalan susu ibu untuk si manja tidak sekali beliau abaikan.Pengorbanan seorang ibu yag tiada tolok gandingnya.

Jom baca testimoni beliau yang ida sertakan dibawah ini.Semoga menjadi inspirasi dan pembakar semangat buat semua ibu menyusu supaya terus berjuang untuk memberi yang terbaik untuk si manja ye.




Fungsi ESP Shaklee didalam Set Penyusuan 3M Shaklee ialah :-



ESP @ Energizing Soy Protien 
- Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protin. 
- mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
- membina hormon, enzim dan antibodi

Jadi bagi semua ibu menyusu jangan berhenti untuk terus beri yang terbaik buat si manja anda dengan susu ibu.Ingin mencuba Set Penyusuan 3M Shaklee boleh hubungi ida dan In Sha Allah ia akan membantu.



Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya


0 comments:

Post a Comment