8 May 2014

Testimoni ESP Shaklee dan Alfalfa : 4 hari ambil ESP Shaklee dan Alfalfa,pengeluaran susu ibu meningkat kepada 5oz.

Salam,

Fenomena mengepam susu adalah sinonim bagi ibu yang menyusukan si manja mereka dengan susu ibu.Keadaan ini biasanya lebih menjurus kepada ibu yang bekerja dimana masa untuk mengepam susu adalah sangat penting biarpun berapa nilai yang diperoleh bagi setiap sesi mengepam susu.Ini kerana hasil  susu yag dipam itulah bekalan untuk si manja sepanjang ketiadaan ibu di sisi untuk keluar bekerja.Ida pun pernah melalui fasa begini.Kenangan yang tak mungkin dilupakan sampai bila-bila.

Begitu juga dengan Puan Liza ni bagi beliau yang baru pertama kali mengepam susu dengan hasil yang sedkit banyak dari yang biasa beliau peroleh itu adalah sesuatu yang amat menggembirakan beliau.Sudah tentu ia akan menjadi pembakar semangat kepada beliau untuk mendapatkan yang lebih lagi buat simanja beliau kan.




Puan Liza hanya mengambil Set Penyusuan Budget yang hanya mengandungi ESP Shaklee dan Alfalfa sahaja sebagai vitamin untuk menjayakan penyusuan bersama simanja beliau.

Ingin melihat testimoni-testimoni menarik ibu-ibu menyusu yang menggunakan Set Menyusu Shaklee boleh klik lik dibawah ni ye :-





Berminat dengan Set Penyusuan Budget yang ada ESP Shaklee dan Alfalfa ini boleh hubungi ida ye : -

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment