16 Jan 2014

Berjaya hamil selepas 2 bulan ambil Set Kesuburan Shaklee

Salam,

Setiap kali customer ingin mencuba Set Kesuburan Shaklee sebagai salah satu okhtiar untuk menimang cahaya mata pasti ida diajukan pelbagai soalan antaranya ialah :


  1. Betulkah Set Kesuburan Shaklee ni boleh kan saya mengandung?
  2.  Set Kesuburan Shaklee ni betul-betul berkesan ke?
  3. Berapa lama ye saya perlu ambil Set Kesuburan Shaklee ini untuk melihat hasilnya?


Wahai adik-adik yang disayangi , sesungguhnya Set Kesuburan Shaklee ini hanyalah salah satu alternatif ataupun cara kita berusaha untuk memperoleh zuriat.
Tetapi kita perlulah yakin dan berdoa bahawa DIA yang akan menentukan segalanya dan rezeki untuk menimang cahaya mata itu adalah ketentuan DIA.

Tetapi Alhamdulillah ramai yang sudah menggunakan Set Kesuburan Shaklee ini dan menunjukkan kesan positif dan antaranya adalah seperti testimoni dibawah ini.
Jemput semua pembaca setia umielman.blogspot.com baca testimoni dibawah ni ye:-

HAMIL SELEPAS 2 BULAN AMBIL SET KESUBURAN ::

Hi Dearies,
Saja nk share testimoni kt sini... Saya berkahwin hampir setahun.... saya mula ambil produk shaklee utk kecantikan kulit bermula april tahun lepas.. selepas saya berkahwin saya ambil ESP, vitamin E & Shaklee Collagen.. ada juga ambil GLA Complex utk period saya.... sejak berkahwin saya dan suami memang selalu je travel... kadang2 atas urusan kerja... kadang2 jalan2 je... Belum terfikir nak ada baby.. walaupun kami x pernah merancang.. mungkin belum ada rezeki.. 

Tapi.. lepas tengok kawan2 yang baru je kawin... terus je preggy.. membuatkan saya mula merasa yang saya pun teringin utk mengandung. Memang tak nak tunggu lagi... April lepas...saya contact ibu saudara saya merangkap shaklee distributor.. dia cadangkan saya ambil vitalea, b complex dan vitamin C di samping meneruskan GLA complex... untuk suami ambil vitamin E & Zinc utk kesuburan lelaki...

Harini, sudah 1mnggu period saya lewat... tekak mula rasa mual, pinggang rasa lenguh2... saya rasa pelik.. pagi tadi... sebelum mandi... saya terdetik utk cuba buat upt... memang ada je simpan dalam laci, since saya ni memang bekerja di hospital. Lepas saya titikkan urine pada alat tu... saya biarkan je.. dan pergi mandi.... lepas dh siap mandi... saya lihat sekali imbas je alat tu..saya terkejut sbb 'positive' saya terus kejutkn suami saya...die sangat teruja..tak tau nak cakap apa...smpai je di tempat kerja..saya recheck,but still same 'positive'.... Then saya ke gyne dctor utk scan.. alhamdulillah... janin sudah terbentuk dan berkeadaan amat baik di dalam rahim saya... 

Alhamdulillah sekali lagi.... saya hamil selepas 2 bulan selepas mengamalkan set kesuburan Shaklee utk suami & isteri... kawan2 yang sedang mencuba jangan berputus asa ya... lambat atau cepat itu semua atas rezeki masing2.. yang penting Usaha...

Alhamdulillah sesungguhnya kalau kita berusaha pasti dipermudahkan segala usaha kita tu kan
Beliau telah ambil Vitalea , B Complex , Vitamin C , GLA Complex serta ESP.
Manakala suami beliau pula telah ambil Zinc Complex dan Vitamin E.

Jika anda antara pasangan yang ingin mencuba Set Kesuburan Shaklee ini anda boleh hubungi saya untuk mengetahui lebih info mengenai Set Kesuburan Shaklee ini.

Berminat?

Hubungi ida?

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363
email : nurelmanamani@gmail.com
pages : www.facebook.com/UmielmanShoppe

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine ,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment