20 Nov 2013

7 hari ambil Vivix Shaklee kini mak sudah mampu bangun dan berjalan sendiri.Alhamdulillah

Salam,

Strok adalah punca kematian ketiga terbesar di Malaysia. Hanya penyakit jantung dan kanser mengatasinya. Ia dianggap sebab utama kehilangan upaya yang teruk, dan setiap tahun, dianggarkan 40,000 rakyat Malaysia mengalami strok. Sesiapa sahaja boleh mengalami strok, termasuk kanak-kanak. Namun, kebanyakan kes menimpa orang dewasa

Apa itu Stroke atau angin ahmar?

Angin ahmar atau strok ialah masalah kesihatan yang diakibatkan oleh salur darah tersumbat dan bekalan darah ke sebahagian otak diganggu. Bahagian otak tersebut tidak lagi menerima oksigen yang mencukupi dan oleh itu, sel-sel otak akan rosak atau mati, dan mengakibatkan bahagian badan yang dikuasai oleh bahagian otak itu tidak berfungsi. Angin ahmar ialah kecederaan saraf yang serius dan gejalanya ialah kehilangan fungsi saraf secara tiba-tiba.

Cuba bayangkan berapa ramai Malaysia yang menghidap Stroke @ Angin Ahmar ni.Kini penyakit stroke dapat diatasi dengan Vivix Shaklee.

Jom ida kongsikan satu testimoni pesakit stroke yang mengambil Vivix Shaklee kini mampu bangun dan berjalan sendiri

Tak percaya jom kita tengok testimoni Vivix Shaklee ni ye :-



" 7 hari ambil Vivix Shaklee kini ma mampu bangun dan berjalan sendiri"

Alhamdulillah, sesungguhnya kita berusaha untuk melihat orang yang kita sayang kembali sihat dan pulih dari penyakit kan.Itulah ajaibnya Vivix Shaklee ni

Kandungan sebotol Vivix Shaklee ni ialah 150 ml.Sehari hanya 1 sudu teh @  5 ml sehari sahaja.Satu botol boleh tahan untuk 30 hari.

Memang tak di nafikan harga untuk sebotol Vivix Shaklee ni "agak mahal" tetapi nilainya tidak dapat di bayar jika kita dapat melihat insan yang kita sayang kembali sihat dan pulih dari penyakit.

Selain itu,jika nak dibanding kan dengan kos rawatan yang akan dikenakan jika terkena penyakit ke 3 merbahaya di Malaysia ni,saya kira nilai untuk sebotol Vivix Shaklee ini tidak lah SEMAHAL mana.

Anda anda mempunyai ahli keluarga atau kenalan yang mempunyai masalh penyakit seperti yang dialami oleh mak Puan Wan Zainab ni,marilah dapatkan Vivix Shaklee ni.

Harga pun tengah super duper murah ni.Tak rugi kalau membeli sekarang yela jimat sehingga RM 100++ sebotol kan.

Kalau beli 6 botol lagi SUPER DUPER DUPER JIMAT punya lepas tu banyak pula tu benda istimewa yang akan diperoleh antaranya:-

  • 1 botol Vivix PERCUMA
  • 2 Botol  COQ Health Plus secara PERCUMA
  • Keahlian Shaklee secara PERCUMA
  • Kos Penghantara secara PERCUMA
  • Dapat bonus bernilai RM 200++ 

Fuhhhh bikin berpeluh tengok yang ISTIMEWAnya kalau beli 6 botol Vivix Shaklee ni kan.

Nak ????

Hubungi ida sekarang.

Ida Umielman
0193397363

****COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment