17 Nov 2013

WOW Rambut uban kini mampu di pulihkan dengan VIVIX SHAKLEE

Salam,

Uban bila bercakap pasal uban mesti terbayang dikepala kita rambut yang diwarnai dengan warna putih kan.kalau dahulu uban sinonim dengan orang yang berumur tetapi pada zaman sekarang uban turut terjadi kepada orang muda.Kalau orang yang dah berumur pun tidak suka dengan kehadiran uban ni apatah lagi orang muda kan.Mesti sesuatu yang menjengkelkan bila melihat adanya helaian rambut yang berwarna putih ye tak.

Ok jom kita bercerita sekilas mengenai uban ni ye

Bagaimana terjadinya uban:-

Uban terjadi apabila ada gangguan pada sintesis protein dibahagian kulit rambut kepala. Dibawah kulit (skin eprdermis) ada satu sel yang dinama sel melanocyte yang berfungsi untuk menghasilkan pigment melanin, melanin adalah satu protein/bahan yang memberikan kulit dan rambut menjadi warna asal/semulajadi. Melanin juga memberikan warna kepada iris mata dan bulu. Dalam manusia, mereka yang mempunyai rambut dan kulit hitam dikatakan mempunyai pigment melanin yang tinggi.

Faktor yang menyebabkan terjadinya uban:-

1- keturunan atau genetik, ini bermaksud sudah ada gen dalam diri seseorang individu yang diwarisi daripada ibu atau bapa. Faktor ini tidak boleh diubah dan mereka kena bersedia menerimanya. Ini kerana pigmen melanin yang dibawah kulit akan kurang secara beransur-ansur berserta dengan peningkatan umur, mereka yang berketurunan/or membawa faktor genetik lazimnya akan ada uban pada awal usia remaja.

2- Gaya hidup ataupun life style sesetengah individu dimana faktor ini meransang terjadi uban dengan lebih cepat dari yang sepatutnya. Kurangnya pengambilan gizi makanan yang seimbang juga menyumbang kepada faktor terjadinya uban ini. Vitamin A dan juga serat amat penting untuk memastikan sel-sel kulit terutamanya melanin untuk terus menjalankan fungsinya. Tabiat merokok, minum alkohol dan juga stress antara faktor yang dikenalpasti menyumbang kepada tumbuh uban.

3- Umur adalah faktor yang normal, mereka yang berumur dalam lingkungan 45-50 tahun akan mengalami masalah uban, pada usia sebegini uban tumbuh merupakan perkara biasa. Ini kerana diusia ini sel-sel melanin mula merosot dan dan juga kulit mengalami proses penuan.

Pasti ramai yang tercari penyelesaian bagi mengatasi masalah uban ni kan.Hokeh jangan terkejut ye jika ida katakan Vivix Shaklee mampu atasi masalh uban ni.

Apa tak percaya?

Tak Percaya meh baca testimoni ni ye:-




Ha apa macam dah percaya sekarang Vivix mampu atasi masalah uban ni.Bukan masalh uban sahaja dapat diatasi malah turut atasi:-

Masalah hubungan antara suami isteri
 Muka pun nampak pinkish dan cantik lepas ambil Vivix ni ye

Pasti ramai yang dah teruja untuk mendapatkan Vivix Shaklee ni kan lepas baca testimoni kata atas tadi kan.Meh meh meh bagi yang nak dapatkan Vvix pada HRGA SUPER DUPER JIMAT boleh dapatkan sekarang sebab tengah PROMO ni.

Jangan tak tahu kalau beli 6 anda akan dapat banyak manfaat antaranya ialah:-

  • 1 botol Vivix PERCUMA
  • 2 Botol  COQ Health Plus secara PERCUMA
  • Keahlian Shaklee secara PERCUMA
  • Kos Penghantara secara PERCUMA
  • Dapat bonus bernilai RM 200++ 

Fuhhhh niar betul ni banyak bentul PERCUMA tu.Tapi nak dapatkan yang PERCUMA tu hanya bulan ni sahaja tau,Bulan depan dah tak da
Jadi jangan lepaskan peluang untuk dapatkan Vivix Shaklee ni dari ida ye

Ida Umelman
0193397363

****COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment