24 Nov 2013

Mencegah atau merawat yang mana satu pilihan anda

Salam hujung minggu,

Kemana  hari ni kesemua My Beloved Readers.Ida hari ni duk umah je with my little son Elman.Ayahnya pergi memancing,so umi dengan elman kene tinggal lah.Tapi x pe boleh lepak -lepak dengan anak bujang.

Cuti -cuti juga tapi coretan dekat blog ida ni tetap buat.Yela rasa lain lah kalau tak hupdate sehari kat sini.Lagipun takut-takut Beloved Readers ida rindu pula nak tahu coretan ida kan hukhukhuk ( rindulah sangat ye)
 Ok mood pun lepak-lepak kan,jadi kita layan testimoni je lah ye.Of coz lah testimoni pasal Vivix Shaklee kan.Ala yang tengah HOTTT tu.Bagi yang tak tahu lagi pasal Vivix Shaklee ni , meh ida cite serba sedikit pasal PORTION AJAIB ni ye hehehe

Vivix Shaklee:

Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan Vivix begitu unik.

Lagi info pasal Vivix Shaklee boleh klik link ni ye Vivix Shaklee

Ok dah bercerita serba sedikit pasal Vivix Shaklee jadi kita layan lak testimoni kat bawah ni ye zassssssssss

Jemput baca semua 

Testimoni dari Puan Farihah:-




Dah bacakan , cuba bayangkan apa yang menimpa mak Puan Farihah ni ye.Mengikut kata beliau, mak beliau jatuh dari bendul dan kalau mengikut usia dan cara hempasan ke lantai boleh menyebabkan talang mak beliau patah tapi Alhamdulillah mak beliau hanya mengalami calar dan dirawat sebagai pesakit luar sahaja.

Syukur sangat-sangat kan tiada kemalangan yang besar terjadi pada mak beliau.

Tambah beliau , mungkin ini kesan dari beliau beri mak beliau supplemen Shaklee iaitu Vivix Shaklee,Ostematrix dan Advance Joint Health Tablet.

Puan Farihah turut berkata cara beliau mencegah dengan Shaklee adalah LEBIH MURAH jika nak dibandingkan dengan merawat jika mak beliau ditimpa kemalangan serius seperti retak   @ patah tulang. Nau'zubillah minta dijauhkan

Yela kalau dah patah @ retak pelbagai kos perlu diambil kira kan tapi kalau mencegah dengan memberi orang yang kita sayang dengan supllement Shaklee yang tak sampai harga ribu-ribu,ida rasa itu dah dikira murah.

Bak kata pepatah:-

MENCEGAH ITU LEBIH BAIK DARI MERAWAT

Yang mana pilihan anda!!!!!!!

Kalau ida lebih baik mencegah kan.Berminat nak mencuba apa yang telah dihadiahkan oleh Puan Farihah kepada maknya boleh hubungi ida ye

PROMO Vivix Shaklee ada lagi.

Harga Super Duper murah.Jimat RM100++ SEBOTOL.Sebotol hokeh.Tak kan tak berminat kot hehehehe

Tak pun grab terus 6 botol.Lagi super duper duper JIMAT.

Cepat-cepat jangan fikir lama sangat ye.

Ida Umielman
0193397363
email:nurelmanamani@gmail.com
pages:www.facebook.com/UmielmanShoppe

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Taman Equine,Puchong dan kawasan sekitarnya

1 comment:

  1. cahayacinta kata produk baik rugi kalau di tolak mentah mentah geee

    ReplyDelete