17 Sept 2013

Pengedar Sah Shaklee di Bandar Putra Permai & Taman Equine ,Seri Kembangan Selangor

Assalammualaikum,

PENGUMUMAN!!!!!!!!!!

Wa tajuk macam bagus je kan
Ok lah dpendekkan cerita lah ye

Saya Norlidawati bte Jaafar @ Ida Umielman pemegang Shaklee ID :933404 adalah pengedar sah shaklee di Bandar Putra Permai,Taman Equine,Seri Kembangan Selangor.

Bagi sesiapa yang duduk berhampiran kawasan in yang ingin mendapatkan produk SHAKLEE secara CASH ON DELIVERY ( COD) boleh hubungi saya ye.Begitu juga bagi yang berada di kawasan Pasar Borong Selangor,Giant Seri Kembangan dan AEON Taman Equine boleh juga hubungi saya

Anda boleh hubungi saya melalui CALL/SMS :0193397363.
Kalau tak pun boleh PM saya di FB saya Ida Umielman

Segala pertanyaan anda akan dilayan dengan kadar yang segera

Jadi jangan bersedih bagi yang ingin SHAKLEE dengan kadar segera saya ada disini

Jom kita menjalani gaya hidup yang sihat dengan SHAKLEE ye

Sekian,Terima Kasih

Lot's of Luv,

Ida Umielman

0 comments:

Post a Comment