12 May 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee : 30 minit pam boleh dapat 10 oz++ penangan ambil Set Menyusu Shaklee

Salam,

Melihat keterujaan ibu-ibu sekarang yang berusaha bersungguh-sungguh untuk menyusukan si manja mereka dengan susu ibu membuatkan ida berbangga dengan semua ibu-ibu sekarang.Pilihan yang bijak untuk memberi si manja susu ibu yang memang telah diperakui adalah susu terbaik buat si manja sedari mereka lahir lagi.

Tidak dinafikan untuk menjayakan penyusuan susu ibu banyak oak dan ranjau yang perlu di tempuhi.Hanya ibu yang menyusu sahaja tahu bagaimana pahit manisnya fasa penyusuan bersama si manja kan.

Oleh yang itu juga , ida pun teruja juga untuk berkongsi testimoni-testimoni menarik ibu menyusu yang sedang dalam fasa untuk menjayakan penyusuan bersama si manja mereka.Salah seorang nya ialah Puan Shiza yang sedang dalam fasa penyusuan bersama si manja beliau.




Hasil perahan susu ibu selepas 30 minit adalah 0 oz ++ khas buat simanja beliau.Besarkan pengorbanan seorang ibu ni untuk memberikan yang terbaik buat si manja mereka kan.

Kat bawah ni ida sertakan testimoni-testimoni menarik ibu-ibu menyusu yang sedang dalam fasa penyusuan bersama si manja mereka:-





Berminat untuk mendapatkan Set Menyusu Shaklee boleh hubungi ida ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment