29 May 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee : Biarpun bekerja beliau masih mampu menyusukan si manja beliau dengan susu ibu.Itulah ibu hebat yang dikenali Puan Jacky.

Salam,

Keterujaan ibu-ibu sekarang untuk menyusukan anak mereka dengan susu ibu adalah fenomema yang kian di rasai.Kalau dahulu jika bercakap mengenai penyusuan susu ibu ramai ibu-ibu memandang iainya bukan sesuatu yang penting padahal telah diketahui bahawa susu ibu merupakan susu terbaik bagi si manja kita kan.

Tapi Alhamdulillah kerana semakin hari semakin ramai ibu-ibu yang semakin tgeruja untuk menyusukan bayi mereka dengan susu ibu.Begitu juga dengan Puan Jacky yag mana ida akan kongsikan testimoni beliau kali ini.

Jom kita baca perkongsian dari Puan Jacky ini ye:-


Salam semua..saya nak kongsikan pengalaman saya menggunakan set breastfeeding B (vitalea,b-complex,vita c ,alfalfa) dan ESP selama 2 bulan. Mula2 sy perasan susu sy jd semakin pekat..kwn2 yg tgk hasil pam saya pon ckp susu sy dah mcm susu formula.kemudian hasil pam saya meningkat dari hari ke hari. Dulu nak dapat 2 oz pun susah, skrg sekali pam sy boleh dapat 8-10 oz.

sy cuma pam bl kat ofis, bl dgn baby sy akan direct feeding je.setiap mlm baby akan bgn menyusu 2 kali. bezanya skrg, lepas 5 minit minum, baby dah tertido kekenyangan, mayb sbb susu sy dah pekat kot. tp cik b sy dah penuh n sy mls nk bgn mlm2 pam, sudahnya habis basah lengan baju baby sbb susu dah melimpah keluar..kesian baby..

Dulu, kulit baby sgt sensitif, sng naik butir2 merah sampai pnh sekali tu butir2 merah yg sangat banyak n gatal tumbuh di muka baby..kesian sgt..skrg kulit baby dah licin dan lembut je..

happy sgt dengan perubahan +ve ni..kini sy dh x bimbang lagi walaupun baby dah 4 bulan n demand susu Elea smkn meningkat..Alhamdulillah n tq to Shaklee


Pasti semua ibu menyusu seronok membaca testimoni dari Puan Jacky ini kan.Lagi bertambah bersemangat untuk menjayakan  penyusuan bersama si manja kan.Tengok si manja Puan Jacky ini sungguh comel sekali.

Jika anda berminat dan teruja untuk mengalami keadaan seperti Puan Jacky boleh hubungi ida ye untuk dapatkan Set Menyusu Shaklee seperti yang diamalkan Puan Jacky ini ye.

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment