29 May 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee : Masalah susu merudum Puan Leen dapat di atasi dan Alhamdulillah beliau dapat menyusukan bayi beliau sehingga sekarang

Salam semua,

Seperti biasa ida masih lagi ingin memberi anda semua testimoni ibu menyusu yang mengamalkan Set Menyusu Shaklee.Alhamdulillah semakin ramai ibu menyusu yang dapat mengetasi masalah penyusuan mereka dengan Set Menyusu Shaklee.Tapi maksud ida di sini bukan lah disebabkan makan Set Menyusu Shaklee segala masalah penyusuan anda dapat diselesaikan.Ia perlulah disertakan dengan tips-tips penyusuan dan jadual makan yang diberi serta konsisten nya anda mengamalkan Set Menyusu Shaklee.Dan tidak di lupa juga konsep asas yang pernah ida perkatakan sebelum ini.

In Sha Allah jika semua yang ida perkatakan di atas ini di turuti masalah penyusuan anda pasti dapat di selesaikan.Ok lah ida tak nak bercerita panjag lebar lagi apakata kita layan dulu testimoni dari Puan Leen ni ye.Jemput baca semua nya ye :-

{Sharing}
Nak sharing pengalaman saya masa ambil Fmly wellness + ostea + alfalfa, Sy syukur alhamdulillah sbb sy jmpa produk yg sgt bagus. Terima kasih bt kak Farihah Abu Kasim sbb klu tak kerana dia yg memperkenalkan suplment shaklee nie tak mgkin sya berjaya menyelesaikan masalah susu merundum masa bby saya 4bulan. mcm2 sy mkn untuk tambah susu, tp kurang berjaya, bl tgk kt FB ada suplmnt untuk ibu menyusu. Dlm hati mcm tak percayakan, tapi dok pikir2 nk ker tak, mesti mahal kot... heheheh. bila tny pendapat En.hubby lg dia tak bagi sbb dia kata tah aper2 ubt tah tu. tapi saya nie degil skit ala...cuba jer lah sbb ada trialnye.  selps seminggu percubaan susu perahan saya kembali meriah malah lebih lagi. Alhamdulillah....rezeki anak & berkat usaha + doa kita untuk menyusukan ank akhirnya membuahkan hasil.seblm amibil vitmn saya x dpt bt stok pun, bl dh ambil vitmn nie bleh smpn stok susu bnyk sgt lak tu. Anak saya plak minum susu smpi bert bdn dia overweight, tak padan dgn usia dia. bila org tgk ank saya org xpercaya tu ank saya sb mamanye kecik jer tpi anak mak aiii...tembam bukan main. hehehehe... Kulit dia pun gebu n putih jer, sbb mse lahir kulit gelap skit mgkin saya mse ngandung asyik minum nescafe jer kot. hihiihi.... sekrg ank saya dh 1thn 5bulan still sy bg vitmn shaklee ( mealshakes + omega + vitmn C chewwbal). Dia seorg yg aktif dr kakak dia, serta plg best tahan sakit. Demam ker atau jatuh mcm mne pun nangis xsmpi 5mnit pun pas tu dh bleh gelak blik. uishhh,,,nakal dh mcm bdk lelaki lak. perkembangan otak dia lebih cepat . Dia dh faham apa kita cakap, serta ada minat untuk membaca serta mengenal benda2. Skrg saya dh 'mengshaklee' kan 1 fmly saya. ;D Tak rugi beli produk yg mmg ternyata berkhasiat nie

Alhamdulillah tiada apa yang dapat digambarkan jika setiap ibu menyusu ini dpaat mengatasi masalah penyusuan mereka dengan bantuan Set Menyusu Shaklee.Dan ida rasa bangga dapat membantu anda semua yang ada masalah seperti Puan Leen ini.

Berminat untuk dapatkan Set Menyusu Shaklee seperti Puan Leen ini boleh hubungi ida ye :-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment