6 May 2014

Testimoni Set Penyusuan 3M Shaklee : No Shoping Mall during lunch demi sesi mengepam ini dan hasilnya 10 oz sekali dapat.Terbaikkk

Salam,

Bagi ibu berkerjaya yang ingin menjayakan penyusuan bersam si manja selama 2 tahun di akui akan banyak perkara yang perlu dikorbankan antara masa dan tenaga.Tetapi untuk memberi yang terbaik kepada si manja itu bukan lah satu masalah bagi ibu berkerjaya pada pendapat ida.Sebab ida pernah merasai hampir 2 tahun menjadi ibu menyusu yang berkerja.Perlu korbankan waktu rehat mahupun waktu berjalan-jalan bersama kawan-kawan untuk memastikan waktu rehat dapat menjalankan tanggungjawab mengepam susu buat bekalan si manja dirumah pengasuh.

Testimoni kali ini dari Puan Rosmini yang mana beliau seorang ibu menyusu yang bekerjaya.
Jemput baca testimoni dibawah ni ye.Sesungguhnya tiada apa yang dapat menghalang jika sudah terniat di hati si ibu untuk menyusukan si manja dengan susu ibu kan.


Hasil untuk satu sesi mengepam Puan Rosmini di waktu rehat beliau hampir kepada 10oz.Syukur Alhamdulillah diatas rezeki susu ibu ini buat si manja beliau kan.

Puan Rosmini turut mengambil Set Penyusuan 3M Shaklee sebagai makanan tambahan beliau untuk memastika beliau sentiasa bertenaga,ceria dan cergas memandangkan beliau seorang ibu berkerjaya dimana tenaga yang di perlukan amat lah besar.

Set Penyusuan 3M Shaklee menjadi pilihan ibu-ibu bekerjaya sebab ia mengandungi semua nutrien yang diperlukan bagi ibu bekerjaya.



Vitalea@ Multivitamin dengan formula zat besi 
- pembentukan darah dan sel
- mencantikkan kulit wajah, kuku yang licin, akar rambut yg kuat (kurang rambut gugur)
- membantu mencegah penyakit tiroid@ beguk (penyakit tiroid ini terjadi kebiasaannya kerana kekurangan iodin dan ini terdapat di dalam vitalea kita).
- badan tidak mudah lesu dan menjadikan kulit yang sentiasa tegang.

B Complex 
- amat diperlukan oleh tubuh badan = otak lebih fokus, emosi lebih stabil dan wajah berseri 

Vitamin C 
- antioksidan, membantu meningkatkan sistem imunisasi badan dan kulit lebih cantik

Alfalfa  
- MILK BOOSTER = membantu meningkatkan imunisasi, mengandungi kalsium dan bagi ibu-ibu yang menyusu ia sangat membantu mencepatkan penghasilan susu ibu.

Ostematrix 
- Kalsium penting untuk bina darah, bina tulang, gigi dan saraf
- PENTING bagi ibu yang menyusu - tidak boleh dipandang remeh. Jika ibu tidak menggantikan semula kalsium ini (semasa proses menyusu, period) maka si ibu tadi akan mengalami risiko osteoporosis, rasa sengal kaki dan tulang belakang, mudah letih dan lesu serta muka menampakkan garisan tua. 

ESP @ Energizing Soy Protien 
- Komposisi vitamin utama dalam susuibu ialah protin. 
- mengekalkan pertumbuhan normal dan pemeliharaan tisu. Mengawal atur keseimbangan bendalir dalam badan. 
- membina hormon, enzim dan antibodi

Mari-mari ibu menyusu yang ingi mendapatkan Set Penyusuan 3M Shaklee boleh hubungi ida.Anda akan diberi TIPS EKSLUSIF serta JADUAL MAKAN hanya dari ida ye.

Berminat??
Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment