19 May 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee : Walaupun mempunyai anak kembar tetapi Puan Fida berjaya memberi kembar beliau dengan susu ibu.Rahsianya ialah????

Salam,

Apa khabar semua pembaca setia blog umielman ni ye.Harapnya semua sihat dan masih setia membaca dan mengikuti blog ida ni ye.Terima kasih juga kerana sudi membaca setiap info dan perkongsian yang ida tulis di blog ni ye.Semoga ia bermanfaat kepada semua ye.

Ok memandangkan hari ini Hari Isnin dan mood semua masih dalam mood yang belum nak bekerja lagikan.Apa kata kita layan dulu testimoni dari Puan Fida ni ye.Jangan tak tahu ye Puan Fida ini mempunyai anak kembar da Alhamdulillah kedua-dua anak kembar beliau menyusu badan sepenuhnya.Jom kita tengok bagaimana  gigihnya ibu ini menyusukan kedua-dua si manja beliau dan Alhamdulillah juga susu ibu beliau melimpah ruah buat simanja beliau.

Semoga dipermudahkan usaha beliau untuk menyusukan si manja beliau sehingga 2 tahun ye.Layan dulu gambar-gambar kemeriahan susu ibu Puan Fida ini buat simanja beliau.




Masih meriah susu ibu Puan Fida ini biarpun di bulan puasa.Siapa cakap bulan puasa susu tak banyakkan.


Ingin membaca testimoni-testimoni menarik ibu menyusu yang lain jemput klik link kat bawah ni ye:-




Berminat utuk mendapatkan produk Shaklee boleh hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment