24 May 2014

Testimoni Set Menyusu Shaklee : Rahsia Puan Lily dapat berat dari 64 kg kepada 49 kg dan badan yang sentiasa sihat serta bayi yang tak meragam

Salam semua,

Pasti ramai yang geram melihat bayi yang tembam ni kan.Ida yang melihatnya pun geram.Kalau ada depan mata entah-entah dah kena gigit pipi yang tembam tu kan.Ini adalah si manja kepada Puan Lily.Menurut Puan Lily si manja beliau ini lahir secara normal dengan berat 3.5kg.Kus semangat memang tembam lahirnya kan.

Selain itu kata beliau mengandung dan berpantang kali ini berbeza dengan kelahiran sebelum ini kerana badan rasa sihat sentiasa dan bayi tidak meragam.Dan yang paling best berat beliau dari 64kg turun sehingga 49 kg.

Pasti ramai tertanya-tanya apa rahsia Puan Lily kan.Menurut Puan Lily beliau telah mengamalkan Set Hamil , Set Berpantang serta Set Menyusu Shaklee.Kira Puan Lily ni dah buat persediaan sedari dari hamil lagi.Dan pilihan beliau tentu lah Shaklee kan.

Jom kita tengok testimoni beliau dibawah ni serta bayi beliau yang tembam serta gebu gebas ni ye.


Itu dia penangan Set Hamil,Set Berpantang serta Set Menyusu Shaklee kan.Anda berminat untuk mendapatkan ketiga-tiga produk ini boleh hubungi ida ye

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment