16 May 2014

Testimoni Set Penyusuan 3M Shaklee : Dapatkan berat asal sebelum mengandung seperti Puan Anis dengan Set Penyusuan 3M Shaklee ,Lecithin dan Omega Guard

Salam dan selamat sejahtera semua,

Tidak dinafikan bila masa mengandung berta badan akan naik secara mendadak nya.Tapi masa mengandung mana boleh nak diet-diet bagai ni kan.Nanti bayi dalam perut tak cukup utrisi pula kan.Dan bila bersalin akan turun lah sedikit berat badan yang telah naik secara mendadak semasa mengandung tu kan.

Fasa ketika selepas berpantang itu adalah cabaran nya dimana sama ada akan kembali kepada berat sebelum mengandung atau makin bertambahnya berat badan seseorang ibu tu kan.Dan kebanyakkan akan mengalami fasa berat yang tak mahu turun kepada berat sebelum mengandung dan ada yang semakin bertambah berat badan mereka.

Itu kebanyakkan ibu menyusu yang mengambil Set Penyusuan 3M Shaklee akan ambil bersama Lecithin dan Omega Guard Shaklee untuk mendapatkan semula berat sebelum mengandung.Dan buktinya adalah Puan Anis ni yang dapat berat asal beliau semula.

Selain itu antara lain manfaat yang beliau dapat ialah :-

Dapat menyusukan si manja beliau 
Kulit bertambah ok
Jerawat belakang badan semakin ok
Dan parut kembali rata seperti anak dara dulu

Hoyeahhh sudah pasti En Suami gembira kan tengok kesan positif isteri tercinta beliau ni kan.Kalau tak percaya tengok testimoni kat bawah ni ye.


Jadi bagi ibu menyusu yang ada masalah berat badan jangan gundah gulana jom ambil Lecithin dan Omega Guard Shaklee di samping Set Penyusuan 3M Shaklee.

Berminat?

Cepat-cepat hubungi ida ye


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment