26 Sept 2014

Pipi yang tembam,lengan yang besar serta perut yang buncit kini tiada lagi selepas amalkan ESP , Alfalfa , Lecithin dan Omega Guard.

Salam bersiaran dan selamat sejahtera.

Fuhhh banyak betul testimoni yang telah berjaya dengan Set Kurus Shaklee ni kan.Alhamdulillah satu perubahan positif untukmendapatkan berat ideal dan kesihatan yang lebih baik selepas berat badan tidak melebihi berat yang sepatutnya badan kita perlu ada.

Testimoni kali ini dari seorang customer yang amalkan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada ESP , Alfalfa , Lecithin dan Omega Guard.

Boleh lihat perubahan yang beliau alami pada testimoni dibawah ni ye.



Beliau berjaya turunkan berat badan beliau dari 68 kg ke 55 kg.Kalau dahulu boleh dilihat pipi yang tembam , lengan yang besar serta perut yang buncit tetapi selepas amalkan Set Kurus Shaklee semua masalah itu dapat di atasi.

Perubahan positif begini pasti akan membuatkan keyakinan diri bertambahkan.

Itu kisah beliau bersama Set Kurus Shaklee.Bagaimana dengan anda.Jom lakari kehidupan anda untuk memiliki berat badan yang diimpikan seperti customer ini.Jangan malu jangan segan jika ingin mengetahu mengenai Set Kurus Shaklee ini boleh terus hubungi ida ye.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment