10 Sept 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : 58kg ke 49 kg buatkan suami semakin sayang disamping beri keyakinan diri

Salam,

Terdapat banyak faktor kenapa ramai yang ingin menurunkan berat badan.Ada yang disebabkan faktor kesihatan dan ada juga disebabkan faktor keyakinan diri.Jika dilihat dari faktor kesihatan memang tidak dinafikan sesiapa yang mempunyai berat badan berlebihan berisiko untuk mendapat pelbagai penyakit.Bagi faktor keyakinan diri pula ada yang hilang keyakinan diri apabila badan semakin berisi.
Tak kira apapun faktor nya yang penting adalah cara anda untuk menurunkan berat badan anda tidak membebankan dan menyakitkan diri anda semua kan.

Testimoni kali ini adalah dari Puan Salmeza yang berjaya menurunkan berat badan beliau kepada berat asal beliau iaitu 49kg selepas berat beliau naik menjadi 58kg selepas melahirkan anak pertama beliau.Bak kata Puan Salmeza juga KURUS ITU ADALAH MAGNET.....

Jom kita ikuti kisah beliau.

Kurus Itu Magnet???

Tertanya-tanya...

bila kita kurus:
1. suami sayang lebih rasa cam x boleh nak tinggal
2. sumber inspirasi dan beri keyakinan diri
3. kawan2 yang duk ngutuk dulu mula ambil tahu pasal kita.

Memang down sangat masa lepas bersalin anak pertama, badan naik macam dipam-pam. dulunya berat 49kg jadi 58kg dan x nak turun. naik mahu. nekad preggy lagi lepas anak pertama usia 5 bulan. Alhamdulillah terus dapat rezeki.

pantang anak kedua memang jaga betul2 pemakanan dan ambil Shaklee. ini pun kawan yang suggest. konsisten makan untuk breastfeed baby, kurus dan kulit cantik.

after 5 bulan, alhamdulillah, hajat tercapai. Dapat berat badan asal sewaktu belum kahwin 49kg. jika dulu xda shape. now ada shape. Segalanya jadi indah. suami lebih menghargai dan sayanggggggggggg sangat. Terima Kasih Shaklee.

Jom Kurus...

Menarik kisah Puan Salmeza ni kan.Boleh menjadi sumber inspirasi bagi sesiapa yang ingin menurunkan berat badan dan mengimpikan berat badan yang diidamkan selama ini.Tiada apa yang mustahil kan.

Ini pula gambar Puan Salmeza yag dah kembali selim melim tu ye.Pasti terpesona semua yang melihatnya kan.



Kalau siapa nak tahu Puan Salmeza ni amalkan Set Penyusuan Lengkap 3M disertakan dengan Omega Guard dan Herblax.

Itu kisah Puan Salmeza yang berjaya menurunkan berat badan beliau bagi yang ingin membaca entri -entri menarik yang lain dimana mereka semua berjaya menurunkan berat badan mereka boleh klik link kat bawah ni ye.


Berminat untuk dapatkan Set Kurus Shaklee boleh hubungi ida ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment