30 Sep 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Berjaya turunkan 15 kg dalam masa 2 bula degan bantuan ESP , Lecithin dan Alfalfa serta senaman setiap hari.

Salam,

Entri kali ni special sikit.Eh apa hal pula spesial kan.Yela entri kali ni nak kongsi testimoni Set Kurus Shaklee tapi dari kaum adam yang mengamalkan nya.Ha siapa cakap orang lelaki sekarang tak titikberatkan tentang hal berkaitan berat badan ni kan.

Ini salah satu contoh yang berusaha untuk menurunkan berat badan beliau.Cik abang ni mempunyai berat 101 kg dan berjaya turunkan berat beliau ke 86kg dalam masa 2 bulan.Pasti ramai tertanya-tanyakan apa yang beliau amalkan sehingga berjaya turunkan berat badan sebanyak 15kg dalam masa 2 bulan tu kan.

Tiada apa yang rahsia beliau hanya amalkan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada ESP , Lecithin dan Alfalfa.Selain itu beliau turut melakukan senaman.Dan Alhamdulillah hasilnya amat memuaskan.

Kat bawah ni lah cik abang yang dimaksudkan tu ye.


Macam mana teruja tak tengok cik abang ni berjaya turunkan berat badan beliau.Pasti lepas ni makin ramai kaum adam akan berusaha usaha untuk menurunkan berat badan mereka kan.

Bagi kaum adam mahupun kaum hawa yang ingi dapatkan Set Kurus Shaklee yang diamalkan cik abang ni boleh hubungi ida ye.Jangan malu jangan segan hokeh.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment