2 Sep 2014

RESEPI 1 : BANANA ICE-CREAM WITH MEALSHAKES, Pasti SEDAP dan TERANGKAT.....

Salam dan selamat sejahtera semua,

Kali ini entri ida berkait rapat dengan menu masakan.Bukan masak sangat pun cuma nak kongsikan resepi untuk simanja anda.Yang penting ia selamat dan tiada perasa tambahan.

Kan bulan ni promo Mealshakes jadi nya boleh lah sediakan juadah buat simanja dengan Mealshakes ni kan.Asyik bancuh dalam susu je sekali sekala pelbagai kan yang penting si manja tetap dapa khasiat Mealshakes tu kan.

Resepi nya ialah Banana Ice - Cream With Mealshakes.Wow bunyipun menarik kan ibu-ibu semua.



Meh kita tengok cara membuatnya pula ye:-


  • Potong yang nak dibuat ais krim kepada saiz yang kecil-kecil
  • Bekukan dalam peti ais (freezer) secukup rasa
  • Blenderkan ketulan buah yang telah dibekukan tadi
  • Hidang dan nikmati  ais krim buah anda.


Nota Tambahan:-


  1. Boleh guna pelbagai buah seperti Magga , Nenas , Pisang ,Strawbery atau lain-lain.
  2. Ditambah dengan ESP dan Mealshakes untuk rasa yang lebih sedap
  3. Taburkan dengan hazel nut / wallnut yang dah dihancirkan atas aiskrim yang dah siap


Bagaimana ibu-ibu semua.Menarikkan,Dan nampak best kan untuk dihidangkan buat simaja kita.Yang penting ia air tangan ibu semua.

Selamat mencuba resepi ini ye

Promo Mealshakes BELI 3 PERCUMA 1 masih berlangsung ye.Jangan lepaska peluang untuk mendapatkan nya.

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment