11 Sept 2014

2 bulan berpantang berat turun dari 84kg ke 66 kg dan kulit semakin cerah.

Salam,

Bila para ibu yang bersalin pembedahan atau ceaserean proses ketika berpantang adalah amat terhad.Yela nak berurut sangat tak boleh.Nak pakai bengkung tak boleh.Nak makan sesuka hati pun tak boleh.Takut luka dari proses pembedahan akan lambat sembuh.Tetapi itu bukan halangan bagi ibu yang bersalin secara pembedahan untuk kembali slim hokeh.

Testimoni kali ini ada kaitan dengan ibu yang bersalin secara pembedaha tetapi kembali slim selepas amalka Set Berpantang Shaklee dan ESP Shaklee.Jom kita baca kisah beliau ye.


Testimoni ini dari Puan Sakeena yag mana beliau bersalin secara pembedahan tetapi berjaya turunkan berat badan beliau dari 84kg ke 66 kg dalam masa 2 bulan berpantang.Cuma kata beliau perut sahaj kelihatan buncit sedikit sebab tak boleh pakai bengkung.

Tambah menggembirakan beliau kulit wajah beliau semakin cerah.Wow bukan kurus je dapat tapi dapat juga kulit yang cerah ye.

Ha bagi ibu-ibu yang bersalin secara pembedahan jangan bersedih ye jika anda ingin kembali selim selepas berpantang boleh cuba apa yang telah diamalkan oleh Puan Sakeena ini.

Berminat?

Hubungi saya.

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment