27 Sept 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Jika dahulu 105kg tapi sekarang 73 kg rahsianya ialah ESP , Alfalfa ,HerbLax,Lecithin dan Vitalea

Assalammualaikum dan selamat sejahtera semua,

<TAHUKAH ANDA >

Obesiti adalah satu keadaan yang kompleks di mana seseorang individu itu mempunyai lemak berlebihan. Ia adalah penyakit kronik yang memerlukan rawatan susulan berpanjangan, terapi dan perhatian yang wajar oleh pengamal perubatan. Lelaki dikatakan obese sekiranya mempunyai kadar lemak berlebihan sebanyak 25% (5). Manakala wanita pula di katakan obese apabila lebihan lemak sebanyak 35%. Obesiti boleh di ukur menggunakan penggiraan Body Mass Index – atau BMI (Indeks Jisim Badan). BMI adalah indeks pengukuran berat badan berbanding dengan ketinggian.

Obesiti adalah salah satu penyakit yang disebabkan oleh berat badan yang berlebihan.Bahaya ok obesiti ini sebab ia akan berkait rapat juga dengan penyakit kardiovaskular.Itu yang makin ramai sekarang mengambil inisiatif untuk menurunkan berat badan ke berat badan ideal agar tidak terdedah kepada masalah obesiti ini.

Dan salah satu alternatifnya adalah dengan pengambila supplemen seperti Set Kurus Shaklee.Ok tapi kali ini ida nak kongsikan adalah testimoni antara customer yang boleh dikategorikan obesiti tetapi berjaya turunkan berat badan beliau dengan hanya pengambilan Set Kurus Shaklee.

Orang yang dimaksudkan adalah dibawah ini:-


Alhamdulillah beliau berjaya turunkan berat badan beliau dari 105 kg ke 73 kg.Kalau nak tahu beliau hanya amalkan :-

  • Alfalfa
  • HerbLax
  • Lecithin
  • Vitalea
  • ESP


Kelima-lima supplemen ini telah membantu beliau untuk menurunkan berat badan beliau.

Anda mempunyai masalah seperti customer ini dan berminat dengan apa yang beliau amalkan boleh hubungi ida untuk maklumat lanjut ye.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment