11 Sept 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Penangan Lecithin,HerbLax dan Alfalfa banyak baju lama dah boleh pakai semula.Weehuuu...

Salam bersiaran,

Selain daripada Set Penyusuan 3M Shaklee dan Set Kecantikan Shaklee ,Set Kurus Shaklee turut menjadi kesukaan kepada pengguna-pengguna Shaklee.Ini kerana semua orang mengimpikan untuk memiliki berat badan yang diidamkan bagi yang mempunyai masalah berat badan.

Selain daripada untuk mendapatkan berat badan yang diidamkan tujuan untuk menurunkan berat badan adalah untuk mendapat kesihatan yang baik.Ini kerana jika berat badan berlebihan potensi untuk mendapat pelbagai penyakit berbahaya.

Testimoni kali ini daripada Puan Aida.Puan Aida ini amalkan Lecithin,Alfalfa dan juga HerbLax Shaklee.Dan Alhamdulillah perubahan yang beliau rasakan ialah terdapat pengurangan pada inci dan banyak baju lama boleh dipakai semula.Dibawah ini apa yang Puan Aida kongsikan.


Itu apa yang dirasa oleh Puan Aida selepas mengamalkan Set Kurus Shaklee.Untuk membaca testimoni-testimoni menarik yang lain boleh klik link kat bawah ni ye:-



Itu antara testimoni menarik yang anda tak perlu lepaskan peluang untuk membacanya,Jika ingin dapatkan Set Kurus Shaklee boleh hubungi saya ye:-

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment