24 Sept 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Dulu 96 kg Sekarang 62 kg selepas amalkan Alfalfa,HerbLax,Omega Guard,Lecithin,Cinch Shake dan Cinch Tea Mix.

Salam dan selamat sejahtera semua ,

Berat badan yang naik secara mendadak ketika hamil dan berlanjutan selepas melahirkan si manja boleh membuatkan ramai kaum wanita yang resah serta gundah gulana.Kesan daripada kenaikan badan yang mendadak ini membuatkab banyak baju lama tidak boleh dipakai lagi dan saiz baju yang dulu S kini bertukar M@L.

Ini akan membuatkan ramai kaum wanita yang mengalami masalah seperti ini akan mencari pelbagai alternatif untuk menyelesaikan masalah berat badan mereka.Dan salah satunya adalah dengan pengambilan supplemen untuk menurunkan berat badan seperti Set Kurus Shaklee.

Begitu juga yang dialami oleh Puan Hanna iaitu testimoni kali ini.Sebelum bercerita panjang kita ikuti kisah beliau dulu ye.


Puan Hanna ini amalkan Set Kurus Shaklee yang terdiri daripada Alfalfa , HerbLax , Omega Guard , Lecithin , Cinch Shake dan Cinch Tea Mix.

Alhamdulillah selepas amalkan Set Kurus Shaklee ini beliau mengalami penurunan berat badan dari 96 kg ke 62 kg.Selain dari pengambilan supplemen beliau turut amalkan perkara dibawah ini untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan beliau iaitu :-

  • Bersenam
  • Kawal pemakanan
  • Kurangkan gula dan karbohidrat.


Ha itu petua yang Puan Hanna kongsikan bagaimana beliau berjaya turukan berat badan beliau.Di bawah ini lah tuan empunya badan Puan Hanna tu ye


Ha teruja tak dengan kisah Puan Hanna dan ingin menjadi salah seorang yang turut berjaya turunkan berat badan dengan Set Kurus Shaklee boleh lah cuba sekarang ye.

Berminat???

Hubungi saya.


Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnh ya

0 comments:

Post a Comment