1 Sept 2014

Cash On Delivery @ COD di kawasan Bandar Puchong.Selangor....

Salam sayang buat semua pembaca setia blog ni ye,

Kali ini entri untuk kawasan Cash On Delivery ida yang ke 4 ye.Weehuuu banyak nya lah kawasan yang ida COD ye.Bagi kawasan yang berhampiran dengan rumah ida memang ida menyediakan khidmat COD bagi customer-customer kesayangan ida ye.

Pengumuman ini bagi orang -orang Puchong yang ingin mendapatkan produk Shaklee secara COD boleh cari ida ye.

Puchong adalah sebuah bandar utama di Daerah Petaling Selangor, Malaysia. Puchong terletak pertengahan antara Kuala Lumpur, modal politik Malaysia, dan Putrajaya, pusat pentadbiran.

Puchong sudah berkhidmat sebagai sebuah bandar kediaman selama tiga bandar-bandar utama, Kuala Lumpur, Subang Jaya dan Petaling Jaya. Bandar baru seperti Bandar Puchong Jaya, Pusat Bandar Puchong, Puchong Hartamas, Puchong Utama, Puchong Prima, Bandar Bukit Puchong, Saujana Puchong dan Bandar Puteri Puchong, yang tumbuh dari tanah sekali ditinggalkan, perladangan bekas dan kawasan dibersihkan hutan, menyumbang kepada peningkatan populasi yang disaksikan dalam tahun-tahun kebelakangan di Puchong. Pada anggaran, Puchong mempunyai penduduk kira-kira 335.419 (perbandaran terbesar adalah Puchong Jaya dengan penduduk kira-kira 39.473).

Bagi orang-orang yang berada dikawasan Puchong jika ingin dapatkan produk Shaklee secara COD boleh hubungi ida ye.

Bagi lain-lain area COD ida boleh baca entri dibawah ni ye




Ida Umielman

0 comments:

Post a Comment