12 Sep 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : Keputihan berkurangan,jarang pening kepala dan kulit cantik selepas amalkan ESP , Lecithin dan Alfalfa.

Salam,

Seronok bila baca testimoni-testimoni orang-orang yang berjaya turunkan berat badan kan.Boleh jadi inspirasi untuk turunkan berat badan juga bagi yang berhajat nak turunkan berat badan tu kan.Macam ida seronok tengok orang kembali selim melim ni boleh jadi pembakar semangat untuk ida kurus.Niat di hati lepas bersalin nanti nak berusaha bersungguh-sungguh turukan berat badan ni hikhikhikhik.

Kali ni testimoni dari Fatin pula ye.Kita layan dulu kisah beliau ye.



Jangan tak tahu ye ada juga customer yang ambil Set Kurus Shaklee ini bukan sahaja mendapat kesan positif turunnya berat badan tapi dapat lain-lain kesan positif.Seperti Fatin ni antara kesan positif yang beliau peroleh ialah :

Jika dahulu alah makanan laut kini tiada lagi
Keputihan berkurangan
Jarang pening kepala
Bawah pun makin ehem-ehem ( 18sx ni ye hikhikhik)
Badan makin ringan
Kulit semakin cantik

Ha banyakkan kesan positif yang beliau peroleh selepas amalkan produk Shaklee ni.Bagi yang nak tahu Fatin ni hanya amalkan ESP, Lecithin dan Alfalfa sahaja.Alhamdulillah selepas amalkan Set Kurus Shaklee ni beliau semakin sihat.

Lecithin

  • Menyerap vitamin larut lemak- A,D, E dan K
  • Menghalang enapan lemak dihati
  • Memecahkan lemak dan kolestrol, ‘membersih’ salur darah, pengambilan tambahan dapat mengemulsi  dan membantu metabolisme lemak, kolestrol dan trigliserid dalam tubuh
  • Pengambilan yang banyak dapat mempercepatkan pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan seimbang
  • Mencantikkan otot dan kulit, melembap dan menghaluskan kulit, mengaktifkan metabolism sel dan melambatkan penuaan
  • Meringankan sembelit, meleraikan  toksin dalam usus.

Alfalfa
  • Mencuci hati, darah dan usus – makanan yang sangat beralkali boleh normalkan kembali badan           yang berasid, membersihkan hati, kolon, darah, menyingkirkan toksin dari badan, mencantikkan         kulit dan otot.
  • Penggunaan jangka panjang dapat menyingkirkan lemak dan kolestrol, mengurangkan kolestrol,           mengandungi saponin – span yang bertindak sebagai serat yang menyerap kolestrol
  • Melegakan keletihan
  • Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, ulser gastric, sembelit, hepatitis             dan hyperacidity
  • Sangat berkesan untuk pencernaan dan buang angin, menjadikan badan terasa lebih ringan. 

ESP Shaklee
  • Mengoptimumkan penyerapan nutrien lain
  • Membekalkan tenaga berpanjangan, kurang rasa  lapar even berpuasa
  • Merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, kulit terasa lembut hanya selepas 2 minggu mengunakannya.
  • Mengembalikan keserian kulit dan kepejalan otot
  • Tiada pengawet, perasa, pemanis tiruan, rasa asli soya dan vanilla
  • 1 hidangan ESP bersamaan 2x daging, 4x telur, 12x susu rendah lemak
  • Tiada asid urik
Bagi yang berminat nak dapatkan Set Kurus Shaklee seperti Fatin amalkan ni boleh hubungi ida ye.

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment