27 Sep 2014

Testimoni Set Kurus Shaklee : ESP , Lecithin dan Alfalfa merealisasikan impian untuk mendapatkan berat badan idaman

Salam berkasih sayang semua,

Dalam kehidupan ini jika kita ingin sesuatu kita perlulah istiqomah ataupun kata mudahnya konsiste.Tidak kira dalam apa bentuk perkara yang kita lakukan.Begitu juga dalam pengambilan supplemen,kita perlulah istiqomah untuk memastikan kita dapat kesan yang positif dari pengambilan supplemen tersebut.

Sebagai contoh jika kita ingin kurus maka kita pun cuba ambil supplemen untuk turunkan berat badan jadi kita perlulah istiqomah ambil supplemen tu baru kita akan dapat kesan yang terbaik.Jangan harapkan hari ini makan esok kita dah boleh dapat berat badan yang kita impikan.Macam kita tanam pokok buah jangan hari ni tanam esok dah harapkan ia berbuah ye.

Ha panjangka penerangan ida tu.Jangan bosan lak ye sebab ida nak kongsikan testimoni dari mereka yang berjaya turunkan berat badan mereka selepas amalkan Set Kurus Shaklee secara istiqomah dan mendapat kesan yang mereka impikan.

Jom layan dulu kisah cik adik dibawah ni ye.


Ha cuba tengok teruja tak tengok perubahan cik adik manis ni.Beliau amalkan ESP , Lecithin dan Alfalfa selama 2 bulan dan Alhamdulilah beliau berjaya dengan misi menurunkan berat badan beliau.

Jadi bagi anda yang berkeinginan untuk mendapatkan berat badan yang anda impikan perlu ida ingatkan di sini bahawa pengambilan secara istiqomah adalah sangat penting untuk mendapatkan kesan yang terbaik.

Bagi yang berminat tu hubungi ida segera ye.

Ida Umielman
Call/SMS/Whatsapp : 0193397363

***COD kawasan Bandar Putra Permai,Puncak Jalil , Taman Equine , Puchong dan kawasan sekitarnya

0 comments:

Post a Comment